<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	xmlns:georss="http://www.georss.org/georss" xmlns:geo="http://www.w3.org/2003/01/geo/wgs84_pos#" xmlns:media="http://search.yahoo.com/mrss/"
		>
<channel>
	<title>Saulė ir mėnulis komentarai</title>
	<atom:link href="http://moonis.wordpress.com/comments/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://moonis.wordpress.com</link>
	<description>Susivienijimo bažnyčios nariai gali didžiuotis, kad labai gerai žino Dievą. Mes Jį aiškiai suprantame. Dievas – tai Asmenybė, turinti intelektą, emocijas ir valią. Taip pat Jis meilės Subjektas.</description>
	<lastBuildDate>Wed, 25 Nov 2009 00:40:50 +0000</lastBuildDate>
	<generator>http://wordpress.com/</generator>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
		<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Aistis</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-731</link>
		<dc:creator>Aistis</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 25 Nov 2009 00:40:50 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-731</guid>
		<description>Ilgiau pagalvojus supratau, kad jūs nežinote blogio priežasties, todėl jums neįmanoma pasiekti rezultatų, kurie atvestų į Dangaus Karalystę. Rekomenduoju studijuoti Dievišką Principą su malda, jis jums logiškai paaiškins Dievo idealą, blogio šaknį, kaip Dievas veikė žmonijos istorijoje ir jūs galėsite aiškai suprasti kur jūs stovite ir neapsigausite vertindami savo patyrimus dvasiniame pasaulyje.
Atsiprašau, kad gal kartais esu per daug tiesmukas, nes pagal charakterį nemėgstu &quot;vynioti į vatą&quot;, o sakau ką galvoju.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ilgiau pagalvojus supratau, kad jūs nežinote blogio priežasties, todėl jums neįmanoma pasiekti rezultatų, kurie atvestų į Dangaus Karalystę. Rekomenduoju studijuoti Dievišką Principą su malda, jis jums logiškai paaiškins Dievo idealą, blogio šaknį, kaip Dievas veikė žmonijos istorijoje ir jūs galėsite aiškai suprasti kur jūs stovite ir neapsigausite vertindami savo patyrimus dvasiniame pasaulyje.<br />
Atsiprašau, kad gal kartais esu per daug tiesmukas, nes pagal charakterį nemėgstu &#8220;vynioti į vatą&#8221;, o sakau ką galvoju.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Aistis</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-729</link>
		<dc:creator>Aistis</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 19 Nov 2009 23:20:48 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-729</guid>
		<description>Aš prašau jūsų paskaitykite tryliktą knygą: http://moonis.wordpress.com/2008/07/14/trylikta-knyga-pirma-dalis/
Mes, Susivienijimo bažnyčios nariai (kviečiu ir jus), kuriame Dievo šalį žemėje:
&quot;Liūdna būti tautos, kuri neturi suvereniteto, piliečiu. Jėzus buvo dėl to labai susikrimtęs. Jis sakė žmonėms, kad šie nesirūpintų, ką valgys, ką gers ar kuo vilkės, nes šiais dalykais nuolat rūpinasi pagonys. Jis pasakė: „Jūsų Dangiškasis Tėvas juk žino, kad viso to jums reikia. Pirmiausia ieškokite Dievo karalystės ir Jo teisingumo, o visa tai bus jums pridėta“. Ką Jėzus pirmiausia sakė išgelbėti – savo sūnų ar tautą? Tautą, kurios ieško Dievas. (34-337, 1970.9.20)

Jėzus laukia rojuje. Rojus yra laukiamasis kambarys į Dangų. Jėzus neįkūrė Dievui tautos aukščiausios valdžios, kuri galėtų tiesiogiai bendrauti su dangumi ir žeme. Todėl jis neturėjo pagrindo, kuriuo remdamasis galėtų atsistoti prieš Dievą. Prašau supraskite, kad būtent dėl šios priežasties Jėzus negalėjo atsistoti priešais Dangaus sostą. Be to, jūs negalite eiti į dangų vieni. Iš pradžių dangus buvo sukurtas, kad Adomas ir Ieva, jei jie nebūtų puolę, gyventų jame kartu kaip šeima su savo sūnumis ir dukterimis. Jei eisite ten ne kaip šeima, tuomet negalėsite įeiti. (56-201, 1972.5.14)&quot;


Tai didžiulis rūpestis, kurį mes ketiname išspręsti iki 2012 metų. Iki to laiko turi būti atkurta šalis, idealiai - Pietų Korėja. Susivienijimo bažnyčia praėjusiuose rinkimuose iškėlė savo kandidatus visose 400 rinkiminių apylinkių, tačiau patyrė fiasko. Mes turime nugalėti rinkimuose, kurie įvyks po dviejų metų. Tai labai svarbu. Apie tai ir kalba Jėzus, kuris norėjo, kad Izraelis pasektų juo. Dabar ši šalis - Pietų Korėja. Nugalėjus rinkimuose, mes pasieksime Šiaurės ir Pietų Korėjos susivienijimo ir tai taps Dangaus Karalystės žemėje realia pradžia.
Man su šeima po to reikės tik įsigyti šios šalies pasus.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Aš prašau jūsų paskaitykite tryliktą knygą: <a href="http://moonis.wordpress.com/2008/07/14/trylikta-knyga-pirma-dalis/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2008/07/14/trylikta-knyga-pirma-dalis/</a><br />
Mes, Susivienijimo bažnyčios nariai (kviečiu ir jus), kuriame Dievo šalį žemėje:<br />
&#8220;Liūdna būti tautos, kuri neturi suvereniteto, piliečiu. Jėzus buvo dėl to labai susikrimtęs. Jis sakė žmonėms, kad šie nesirūpintų, ką valgys, ką gers ar kuo vilkės, nes šiais dalykais nuolat rūpinasi pagonys. Jis pasakė: „Jūsų Dangiškasis Tėvas juk žino, kad viso to jums reikia. Pirmiausia ieškokite Dievo karalystės ir Jo teisingumo, o visa tai bus jums pridėta“. Ką Jėzus pirmiausia sakė išgelbėti – savo sūnų ar tautą? Tautą, kurios ieško Dievas. (34-337, 1970.9.20)</p>
<p>Jėzus laukia rojuje. Rojus yra laukiamasis kambarys į Dangų. Jėzus neįkūrė Dievui tautos aukščiausios valdžios, kuri galėtų tiesiogiai bendrauti su dangumi ir žeme. Todėl jis neturėjo pagrindo, kuriuo remdamasis galėtų atsistoti prieš Dievą. Prašau supraskite, kad būtent dėl šios priežasties Jėzus negalėjo atsistoti priešais Dangaus sostą. Be to, jūs negalite eiti į dangų vieni. Iš pradžių dangus buvo sukurtas, kad Adomas ir Ieva, jei jie nebūtų puolę, gyventų jame kartu kaip šeima su savo sūnumis ir dukterimis. Jei eisite ten ne kaip šeima, tuomet negalėsite įeiti. (56-201, 1972.5.14)&#8221;</p>
<p>Tai didžiulis rūpestis, kurį mes ketiname išspręsti iki 2012 metų. Iki to laiko turi būti atkurta šalis, idealiai &#8211; Pietų Korėja. Susivienijimo bažnyčia praėjusiuose rinkimuose iškėlė savo kandidatus visose 400 rinkiminių apylinkių, tačiau patyrė fiasko. Mes turime nugalėti rinkimuose, kurie įvyks po dviejų metų. Tai labai svarbu. Apie tai ir kalba Jėzus, kuris norėjo, kad Izraelis pasektų juo. Dabar ši šalis &#8211; Pietų Korėja. Nugalėjus rinkimuose, mes pasieksime Šiaurės ir Pietų Korėjos susivienijimo ir tai taps Dangaus Karalystės žemėje realia pradžia.<br />
Man su šeima po to reikės tik įsigyti šios šalies pasus.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Aistis</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-728</link>
		<dc:creator>Aistis</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 19 Nov 2009 22:17:12 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-728</guid>
		<description>Atsiprašau, kad esu priverstas nesutikti, bet per paskutinius penkiolika metų esu sutikęs mažiausiai šimtą žmonių, kurie matė angelus.
O dėl reinkarnacijos, tai tokios &quot;reinkarnacijos&quot;, kurios metu gimsta &quot;naujas&quot; kūnas žemėje su &quot;sena&quot; dvasia, kuri jau yra gyvenusi žemėje iš viso nėra. Kiekvienas iš mūsų turime vieną ir vienintelį gyvenimą žemėje fiziniame pasaulyje. Gimęs naujai kūdikis su kūnu ir dvasia, kurie dar niekada neegzistavo ir kurie gyvena tik vieną kartą žemėje.
Gerb. Vidmantai, gal aš ir nuobodokas su savo citatomis, bet nepatingėkite perskaityti mano nuorodas iš DP:
2.1. Angelai, jų misijos ir santykiai su žmonėmis (http://moonis.wordpress.com/2008/03/13/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-2-skyrius/)
2.4. Reinkarnacijos teorija pagal grįžtamojo prisikėlimo principą (http://moonis.wordpress.com/2008/03/10/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-5-skyrius/)</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Atsiprašau, kad esu priverstas nesutikti, bet per paskutinius penkiolika metų esu sutikęs mažiausiai šimtą žmonių, kurie matė angelus.<br />
O dėl reinkarnacijos, tai tokios &#8220;reinkarnacijos&#8221;, kurios metu gimsta &#8220;naujas&#8221; kūnas žemėje su &#8220;sena&#8221; dvasia, kuri jau yra gyvenusi žemėje iš viso nėra. Kiekvienas iš mūsų turime vieną ir vienintelį gyvenimą žemėje fiziniame pasaulyje. Gimęs naujai kūdikis su kūnu ir dvasia, kurie dar niekada neegzistavo ir kurie gyvena tik vieną kartą žemėje.<br />
Gerb. Vidmantai, gal aš ir nuobodokas su savo citatomis, bet nepatingėkite perskaityti mano nuorodas iš DP:<br />
2.1. Angelai, jų misijos ir santykiai su žmonėmis (<a href="http://moonis.wordpress.com/2008/03/13/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-2-skyrius/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2008/03/13/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-2-skyrius/</a>)<br />
2.4. Reinkarnacijos teorija pagal grįžtamojo prisikėlimo principą (<a href="http://moonis.wordpress.com/2008/03/10/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-5-skyrius/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2008/03/10/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-5-skyrius/</a>)</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Vidas</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-727</link>
		<dc:creator>Vidas</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 19 Nov 2009 11:06:10 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-727</guid>
		<description>Labas Aisti, .....Tikrame dvasiniame pasaulyje , tame kur tikrovėje egzistuoja tokio dalyko , kaip angelai (geri ir , blogi) iš viso nėra, tai tik žmonių sukurtos istorijos tėra. Dievo fragmentai, tai lygūs visapusiškai su Dievu kūrėju, pačiu branduoliu, TAI YRA PATS DIEVAS..... ( paimkime tokį pavyzdį , kad turime vandens vandenyną ir iš jo pripilame stiklines vandens, tų vandens stiklinių yra milijardų milijardai, o vandenynas dėl to nesumažėja, turi tokį pat kiekį vandens ). Paprasčiau paaiškinus tai Dievo begalybėje tam tikrų ląstelių Dievas išskiria savarankiškas ląsteles , kurios protavimu ir suvokimu lygios pačiam Dievui BRANDUOLIUI , Jų gali būti milijardų milijardai, kurios bendrauja dvasine Dieviška kalba tarpusavyje ir su pačiu branduoliu iš kurio jos atsirado. DIEVO FRAGMENTAI , PAĖMUS SU DIEVO PAČIO ŠERDIMI YRA PATS DIEVAS TĖVAS, VADINAMAS PASAULIO KŪRĖJU......FRAGMENTAI IR SUDARO VADINAMĄ DIEVO KOMPIUTERĮ, KURIE PRALENKIA ŽEMIŠKUS KOMPIUTERIUS NEIŠSIVAIZDUOJU NET KIEK KARTŲ. Fragmentai turi atmintis, panašiai, kaip žemiški elektroniniai kompiuteriai. Aš asmeniškai atsirenku iš fragmentų žmonijai nežinomus dalykus,  nes vos gimęs aš turėjau jau tas atmintis , kurias rašiau, o kas mane , kaip žmogų patį liečia, ta informacija randasi mano sieloje, kurią aš pats ir ištobulinau, per gėrį ir meilę...... informacija nusinešama bus su siela į kitą pasaulį man mirus.
TODĖL PATS PAGRINDAS YRA ŽMONĖMS TOBULINTI SIELAS , NES NUO TO PRIKLAUSO JŲ PAČIŲ NE TIK ŽEMIŠKAS GYVENIMAS, BET IR AMŽINYBĖ PRIKLAUSO, NORS REINKARNACIJA YRA ĮMANOMA SIELOMS. TAI PAGRINDAS , KURIO SIEKIA PATS DIEVAS IŠ ŽMONIŲ.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Labas Aisti, &#8230;..Tikrame dvasiniame pasaulyje , tame kur tikrovėje egzistuoja tokio dalyko , kaip angelai (geri ir , blogi) iš viso nėra, tai tik žmonių sukurtos istorijos tėra. Dievo fragmentai, tai lygūs visapusiškai su Dievu kūrėju, pačiu branduoliu, TAI YRA PATS DIEVAS&#8230;.. ( paimkime tokį pavyzdį , kad turime vandens vandenyną ir iš jo pripilame stiklines vandens, tų vandens stiklinių yra milijardų milijardai, o vandenynas dėl to nesumažėja, turi tokį pat kiekį vandens ). Paprasčiau paaiškinus tai Dievo begalybėje tam tikrų ląstelių Dievas išskiria savarankiškas ląsteles , kurios protavimu ir suvokimu lygios pačiam Dievui BRANDUOLIUI , Jų gali būti milijardų milijardai, kurios bendrauja dvasine Dieviška kalba tarpusavyje ir su pačiu branduoliu iš kurio jos atsirado. DIEVO FRAGMENTAI , PAĖMUS SU DIEVO PAČIO ŠERDIMI YRA PATS DIEVAS TĖVAS, VADINAMAS PASAULIO KŪRĖJU&#8230;&#8230;FRAGMENTAI IR SUDARO VADINAMĄ DIEVO KOMPIUTERĮ, KURIE PRALENKIA ŽEMIŠKUS KOMPIUTERIUS NEIŠSIVAIZDUOJU NET KIEK KARTŲ. Fragmentai turi atmintis, panašiai, kaip žemiški elektroniniai kompiuteriai. Aš asmeniškai atsirenku iš fragmentų žmonijai nežinomus dalykus,  nes vos gimęs aš turėjau jau tas atmintis , kurias rašiau, o kas mane , kaip žmogų patį liečia, ta informacija randasi mano sieloje, kurią aš pats ir ištobulinau, per gėrį ir meilę&#8230;&#8230; informacija nusinešama bus su siela į kitą pasaulį man mirus.<br />
TODĖL PATS PAGRINDAS YRA ŽMONĖMS TOBULINTI SIELAS , NES NUO TO PRIKLAUSO JŲ PAČIŲ NE TIK ŽEMIŠKAS GYVENIMAS, BET IR AMŽINYBĖ PRIKLAUSO, NORS REINKARNACIJA YRA ĮMANOMA SIELOMS. TAI PAGRINDAS , KURIO SIEKIA PATS DIEVAS IŠ ŽMONIŲ.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Aistis</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-726</link>
		<dc:creator>Aistis</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 19 Nov 2009 09:41:00 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-726</guid>
		<description>Kiek žinau dvasiniame pasaulyje yra Dievas, angelai (geri ir blogi) ir žmonių dvasios. O kas tie Dievo fragmentai?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kiek žinau dvasiniame pasaulyje yra Dievas, angelai (geri ir blogi) ir žmonių dvasios. O kas tie Dievo fragmentai?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Aistis</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-725</link>
		<dc:creator>Aistis</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 17 Nov 2009 23:51:37 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-725</guid>
		<description>Tiesa, kur patenka žmogus po mirties nusprendžia jis pats:
&quot;Tai, ar žmogaus dvasia jam mirus pakyla į dangų, ar nusirita pragaran, sprendžia ne Dievas. Tai nusprendžia pati dvasia. Žmonės yra sukurti taip, kad pasiekę tobulumą, jie įkvepia ir Dievo meilės pilnatvę. Žmonių, nusidėjusių žemiškojo gyvenimo metu, dvasios yra luošos, todėl jos negali įkvėpti Dievo meilės pilnatvės. Buvimas šalia Dievo, kuris yra tikrasis meilės centras, joms yra skausmingas. Puolusios dvasios savanoriškai pasirenka pragarą savo buveine, nes jo nepasiekia Dievo meilė.&quot; (citata iš DP pirmo skyriaus 6.3.2).
Pragaras - tai vieta, kurios nepasiekia Dievo meilė. Jį sukūrė žmonės, o ne Dievas.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Tiesa, kur patenka žmogus po mirties nusprendžia jis pats:<br />
&#8220;Tai, ar žmogaus dvasia jam mirus pakyla į dangų, ar nusirita pragaran, sprendžia ne Dievas. Tai nusprendžia pati dvasia. Žmonės yra sukurti taip, kad pasiekę tobulumą, jie įkvepia ir Dievo meilės pilnatvę. Žmonių, nusidėjusių žemiškojo gyvenimo metu, dvasios yra luošos, todėl jos negali įkvėpti Dievo meilės pilnatvės. Buvimas šalia Dievo, kuris yra tikrasis meilės centras, joms yra skausmingas. Puolusios dvasios savanoriškai pasirenka pragarą savo buveine, nes jo nepasiekia Dievo meilė.&#8221; (citata iš DP pirmo skyriaus 6.3.2).<br />
Pragaras &#8211; tai vieta, kurios nepasiekia Dievo meilė. Jį sukūrė žmonės, o ne Dievas.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Aistis</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-724</link>
		<dc:creator>Aistis</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 17 Nov 2009 23:33:35 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-724</guid>
		<description>Tikrasis Tėvas sako: &quot;Jūs esate tokie, kokie esate, nes nežinote apie dvasinį pasaulį. Jeigu jūsų protėviai neturėtų nieko bendra su nuopuoliu, jūs žinotumėte viską apie dvasinį pasaulį! (263-78, 1994.8.21)&quot; Ką jūs žinote apie žmonių nuopuolį, blogio šaknį?
Tiesa, pilnai sutinku, kad žmonės buvo sukurti Dievo ir iš nieko neišsivystė. Mūsų kūrėjas mus sukūrė Pats.
Tikrasis Tėvas kalba apie informaciją, saugoma dvasiniame pasaulyje: &quot;Dvasiniame pasaulyje yra kompiuteriai, kurie gali parodyti ekrane visus žmogaus žemiško gyvenimo įrašus. Ateis laikas, kai bus galima akimirksniu parodyti žmogaus gyvenimo istoriją su visomis smulkmenomis. Taip pragaro plitimo amžius pamažu užleidžia vietą dangaus pradžios žemėje amžiui. (266-296, 1990.6.28)&quot;
Skamba panašiai, ką rašėte savo paskutiniame įraše.
Tikrasis Tėvas rašo apie tai kad Jėzaus tėvas buvo pirmas Izraelio šventikas Zacharijas, kuris buvo ir Jono Krikštytojo tėvas. Nors gimę iš skirtingų motinų, Jėzus ir Jonas turėjo tą patį tėvą:
&quot;Kaip jūs manote, kokios bus Paskutinės dienos? Žmonės nusigyvens iki to, kad turės lytinius santykius net su savo šeimos nariais! Kraujomaiša įgaus bauginantį mastą! Tai vyks tiek tarp šeimos narių, tiek tarp giminaičių. Kodėl taip bus? Kas buvo Jėzaus tėvas? Zacharijas. Krikščionybė teigia, kad Jėzus buvo pradėtas iš Šventosios Dvasios, tačiau tai yra nepakankamas supratimas. Jūs žinote, kas yra neapvaisinta kiaušialąstė? Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad kiaušinis, pavyzdžiui, vištos kiaušinis, nebuvo apvaisintas sperma. Puolę žmonės panašūs į neapvaisintus kiaušinius. Jie neturi nieko bendra su Dievu! Todėl jie neturi amžino gyvenimo. (274-256, 1995.11.3)&quot;
Kokia Mesijo misija? 
&quot;Kokia yra Tikrųjų Tėvų misija? Ištaisyti puolusią kraujo liniją, šėtoniško pasaulio šaknį, atkurti netikrą gyvenimą į tikrą gyvenimą ir ištiesinti netikrą meilės kelią. Biblijoje sakoma: „Nes, kas nori išgelbėti savo gyvybę, tas ją praras, o kas praras savo gyvybę dėl manęs, tas ją atras“. Kodėl kilo toks paradoksas? Nes šėtoniškas pasaulis turi žūti. (169-37, 1987.10.4)&quot; 
Aš apie tai rašau viename įraše pavadinimu &quot;Krikštas ir Palaiminimas&quot;: http://moonis.wordpress.com/2009/01/15/krikstas-ir-palaiminimas/
Tiesa, jūs rašote, kad &quot;nuiminėti žmogui gimtąją nuodėmę, tai yra religinis triukas daugiau nieko aš tame neįžvelgiu.&quot; Tačiau tai reiškia kraujo linijos pakeitimą iš šėtono giminės į Dievo giminę. Ar mes neturime dėti pastangų, kad pakeisti kraujo liniją? Netiesa, nes Tikrasis Tėvas sako: &quot;Galbūt Mesijas ir keičia mūsų kraujo liniją, tačiau pats žmogus turi dėti pastangas, kad iš tikrųjų ją pakeistų. Nepasiekę tokio etalono, mes negalėsime būti išgelbėti. Tai nelengva pasiekti! Turite atsidurti tarp gyvenimo ir mirties. Kraujo liniją galima pakeisti tik perėjus keturiasdešimties dienų pasninką arba esant prie mirties slenksčio ir spjaudant krauju. (35-160, 1970.10.13)&quot;</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Tikrasis Tėvas sako: &#8220;Jūs esate tokie, kokie esate, nes nežinote apie dvasinį pasaulį. Jeigu jūsų protėviai neturėtų nieko bendra su nuopuoliu, jūs žinotumėte viską apie dvasinį pasaulį! (263-78, 1994.8.21)&#8221; Ką jūs žinote apie žmonių nuopuolį, blogio šaknį?<br />
Tiesa, pilnai sutinku, kad žmonės buvo sukurti Dievo ir iš nieko neišsivystė. Mūsų kūrėjas mus sukūrė Pats.<br />
Tikrasis Tėvas kalba apie informaciją, saugoma dvasiniame pasaulyje: &#8220;Dvasiniame pasaulyje yra kompiuteriai, kurie gali parodyti ekrane visus žmogaus žemiško gyvenimo įrašus. Ateis laikas, kai bus galima akimirksniu parodyti žmogaus gyvenimo istoriją su visomis smulkmenomis. Taip pragaro plitimo amžius pamažu užleidžia vietą dangaus pradžios žemėje amžiui. (266-296, 1990.6.28)&#8221;<br />
Skamba panašiai, ką rašėte savo paskutiniame įraše.<br />
Tikrasis Tėvas rašo apie tai kad Jėzaus tėvas buvo pirmas Izraelio šventikas Zacharijas, kuris buvo ir Jono Krikštytojo tėvas. Nors gimę iš skirtingų motinų, Jėzus ir Jonas turėjo tą patį tėvą:<br />
&#8220;Kaip jūs manote, kokios bus Paskutinės dienos? Žmonės nusigyvens iki to, kad turės lytinius santykius net su savo šeimos nariais! Kraujomaiša įgaus bauginantį mastą! Tai vyks tiek tarp šeimos narių, tiek tarp giminaičių. Kodėl taip bus? Kas buvo Jėzaus tėvas? Zacharijas. Krikščionybė teigia, kad Jėzus buvo pradėtas iš Šventosios Dvasios, tačiau tai yra nepakankamas supratimas. Jūs žinote, kas yra neapvaisinta kiaušialąstė? Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad kiaušinis, pavyzdžiui, vištos kiaušinis, nebuvo apvaisintas sperma. Puolę žmonės panašūs į neapvaisintus kiaušinius. Jie neturi nieko bendra su Dievu! Todėl jie neturi amžino gyvenimo. (274-256, 1995.11.3)&#8221;<br />
Kokia Mesijo misija?<br />
&#8220;Kokia yra Tikrųjų Tėvų misija? Ištaisyti puolusią kraujo liniją, šėtoniško pasaulio šaknį, atkurti netikrą gyvenimą į tikrą gyvenimą ir ištiesinti netikrą meilės kelią. Biblijoje sakoma: „Nes, kas nori išgelbėti savo gyvybę, tas ją praras, o kas praras savo gyvybę dėl manęs, tas ją atras“. Kodėl kilo toks paradoksas? Nes šėtoniškas pasaulis turi žūti. (169-37, 1987.10.4)&#8221;<br />
Aš apie tai rašau viename įraše pavadinimu &#8220;Krikštas ir Palaiminimas&#8221;: <a href="http://moonis.wordpress.com/2009/01/15/krikstas-ir-palaiminimas/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2009/01/15/krikstas-ir-palaiminimas/</a><br />
Tiesa, jūs rašote, kad &#8220;nuiminėti žmogui gimtąją nuodėmę, tai yra religinis triukas daugiau nieko aš tame neįžvelgiu.&#8221; Tačiau tai reiškia kraujo linijos pakeitimą iš šėtono giminės į Dievo giminę. Ar mes neturime dėti pastangų, kad pakeisti kraujo liniją? Netiesa, nes Tikrasis Tėvas sako: &#8220;Galbūt Mesijas ir keičia mūsų kraujo liniją, tačiau pats žmogus turi dėti pastangas, kad iš tikrųjų ją pakeistų. Nepasiekę tokio etalono, mes negalėsime būti išgelbėti. Tai nelengva pasiekti! Turite atsidurti tarp gyvenimo ir mirties. Kraujo liniją galima pakeisti tik perėjus keturiasdešimties dienų pasninką arba esant prie mirties slenksčio ir spjaudant krauju. (35-160, 1970.10.13)&#8221;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Aistis</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-723</link>
		<dc:creator>Aistis</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 17 Nov 2009 22:59:55 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-723</guid>
		<description>Apie tai kaip Dievas pasirenka žmogų rašoma DP šešto skyriaus 3 skirsnyje: http://moonis.wordpress.com/2008/03/09/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-6-skyrius/
&quot;Pagal kokias savybes Dievas išsirenka žmogų? Visų pirma centrinės figūros savybės yra prigimtinės. Toliau, net ir išrinktoji centrinė figūra turi būti kilusi iš giminės, garsėjančios gerais darbais. Ji turi išsiskirti tarp šios iškilios giminystės linijos palikuonių tam tikromis išskirtinėmis būdo savybėmis, kurios išryškėja dar ankstyvoje vaikystėje. Galiausiai, iš asmenų, įgijusių šias savybes tarpo, Dievas išsirenka tą individą, kuris gyvena tuo metu ir toje vietoje, kurie geriausiai atitinka Jo poreikius.&quot;
Pagal šitas savybes Dievas pasirinko ir Jėzų Mesijo misijai, bet tokie pat reikalavimai buvo taikomi ir jums, ir man, nes mus Dievas irgi pasirinko ir pašaukė. Tačiau kiekvienas iš mūsų turime skirtingą misijos sritį, bet su tuo pačiu tikslu - pastatyti Dangaus Karalystę. 
Ar jūs esate vienas šitame kelyje? Tikrai ne, tuo keliu ėjo visi šventieji, pranašai ir teisuoliai, nes žmonijos istorijos tikslas yra atkurti Dievo idealą, Dangaus Karalystę žemėje. Kas gali visus mus suvienyti mūsų pastangose? Tik Kristus Antrojo Atėjimo metu.
Apie tai rašoma antroje DP dalies 1 skyriaus 3 skirsnyje &quot;Atkūrimo apvaizdos istorija ir Aš&quot; (http://moonis.wordpress.com/2008/03/07/dieviskojo-principo-isdestymas-ii-dalis-1-skyrius/):
&quot;Kiekvienas individas yra atkūrimo apvaizdos istorijos vaisius. Todėl žmogus, turintis įvykdyti istorijos tikslą yra niekas kitas, o aš pats. Aš turiu pakelti istorijos kryžių ir jį nešdamas atlikti savo priedermę. Tuo tikslu aš privalau vykdyti per visą savo gyvenimą (horizontaliai), dėdamas visas pastangas, atlygio sąlygas, susikaupusias per ilgą atkūrimo apvaizdos vyksmą (vertikaliai). Tik taip aš galiu jaustis išdidžiu epochos vaisiumi, esybe, kurios aistringai trokšta Dievas, vykdantis savo apvaizdą. Kitaip tariant, aš privalau atkurti per atlygį savo gyvenimo metu visas praeities pranašų bei šventųjų neįvykdytas misijas, kurie kadaise buvo pašaukti nešti atkūrimo kryžiaus. Priešingu atveju aš negaliu tapti žmogumi, įvykdžiusiu atkūrimo apvaizdos tikslą. Kad tapčiau tokiu istoriniu nugalėtoju aš privalau aiškiai suvokti Dievo Širdį, Jo darbą su praeities pranašais bei šventaisiais, pradinį tikslą, kuriam Dievas juos pašaukė, ir apvaizdos vykdymo misijų, kurias Jis jiems patikėjo, detales. 


Tačiau joks puolęs žmogus negali tapti tokiu istoriniu nugalėtoju vien savo pastangomis. Todėl mes turėsime viską suvokti per Kristų jo Antrojo Atėjimo metu, kuomet jis apsireikš ir įvykdys atkūrimo apvaizdą. Be to, juo įtikėdami, tapdami su juo vieniu ir dalyvaudami jo darbuose, mes drauge horizontaliai įvykdysime vertikalias atlygio sąlygas atkūrimo apvaizdos istorijos metu.


Keliu, kuriuo ėjo visi praeities šventieji, siekdami Dievo apvaizdos Valios įvykdymo, turėsime eiti ir mes. Šį kelią mes turėsime nueiti iki galo ir netgi pasiekti sritis, į kurias jie nebuvo įžengę. Todėl puolę žmonės niekada negalės surasti kelio, vedančio į gyvenimą, jei detaliai nesupras atkūrimo apvaizdos. Štai kur glūdi priežastis, skatinanti mus kruopščiai studijuoti Atkūrimo Principą.&quot;

Mes privalome suprasti kaip Dievas veikė per Adomą, Abelį, Nojų, Abraomą, Izaoką, Jokūbą, Mozę ir Jėzų. Visų jų pasiekimai ir klaidos yra aprašomi antroje DP dalyje. Ką jūs žinote apie jų gyvenimus (iškyrus Jėzų, nes jau truputį rašėte)?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Apie tai kaip Dievas pasirenka žmogų rašoma DP šešto skyriaus 3 skirsnyje: <a href="http://moonis.wordpress.com/2008/03/09/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-6-skyrius/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2008/03/09/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-6-skyrius/</a><br />
&#8220;Pagal kokias savybes Dievas išsirenka žmogų? Visų pirma centrinės figūros savybės yra prigimtinės. Toliau, net ir išrinktoji centrinė figūra turi būti kilusi iš giminės, garsėjančios gerais darbais. Ji turi išsiskirti tarp šios iškilios giminystės linijos palikuonių tam tikromis išskirtinėmis būdo savybėmis, kurios išryškėja dar ankstyvoje vaikystėje. Galiausiai, iš asmenų, įgijusių šias savybes tarpo, Dievas išsirenka tą individą, kuris gyvena tuo metu ir toje vietoje, kurie geriausiai atitinka Jo poreikius.&#8221;<br />
Pagal šitas savybes Dievas pasirinko ir Jėzų Mesijo misijai, bet tokie pat reikalavimai buvo taikomi ir jums, ir man, nes mus Dievas irgi pasirinko ir pašaukė. Tačiau kiekvienas iš mūsų turime skirtingą misijos sritį, bet su tuo pačiu tikslu &#8211; pastatyti Dangaus Karalystę.<br />
Ar jūs esate vienas šitame kelyje? Tikrai ne, tuo keliu ėjo visi šventieji, pranašai ir teisuoliai, nes žmonijos istorijos tikslas yra atkurti Dievo idealą, Dangaus Karalystę žemėje. Kas gali visus mus suvienyti mūsų pastangose? Tik Kristus Antrojo Atėjimo metu.<br />
Apie tai rašoma antroje DP dalies 1 skyriaus 3 skirsnyje &#8220;Atkūrimo apvaizdos istorija ir Aš&#8221; (<a href="http://moonis.wordpress.com/2008/03/07/dieviskojo-principo-isdestymas-ii-dalis-1-skyrius/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2008/03/07/dieviskojo-principo-isdestymas-ii-dalis-1-skyrius/</a>):<br />
&#8220;Kiekvienas individas yra atkūrimo apvaizdos istorijos vaisius. Todėl žmogus, turintis įvykdyti istorijos tikslą yra niekas kitas, o aš pats. Aš turiu pakelti istorijos kryžių ir jį nešdamas atlikti savo priedermę. Tuo tikslu aš privalau vykdyti per visą savo gyvenimą (horizontaliai), dėdamas visas pastangas, atlygio sąlygas, susikaupusias per ilgą atkūrimo apvaizdos vyksmą (vertikaliai). Tik taip aš galiu jaustis išdidžiu epochos vaisiumi, esybe, kurios aistringai trokšta Dievas, vykdantis savo apvaizdą. Kitaip tariant, aš privalau atkurti per atlygį savo gyvenimo metu visas praeities pranašų bei šventųjų neįvykdytas misijas, kurie kadaise buvo pašaukti nešti atkūrimo kryžiaus. Priešingu atveju aš negaliu tapti žmogumi, įvykdžiusiu atkūrimo apvaizdos tikslą. Kad tapčiau tokiu istoriniu nugalėtoju aš privalau aiškiai suvokti Dievo Širdį, Jo darbą su praeities pranašais bei šventaisiais, pradinį tikslą, kuriam Dievas juos pašaukė, ir apvaizdos vykdymo misijų, kurias Jis jiems patikėjo, detales. </p>
<p>Tačiau joks puolęs žmogus negali tapti tokiu istoriniu nugalėtoju vien savo pastangomis. Todėl mes turėsime viską suvokti per Kristų jo Antrojo Atėjimo metu, kuomet jis apsireikš ir įvykdys atkūrimo apvaizdą. Be to, juo įtikėdami, tapdami su juo vieniu ir dalyvaudami jo darbuose, mes drauge horizontaliai įvykdysime vertikalias atlygio sąlygas atkūrimo apvaizdos istorijos metu.</p>
<p>Keliu, kuriuo ėjo visi praeities šventieji, siekdami Dievo apvaizdos Valios įvykdymo, turėsime eiti ir mes. Šį kelią mes turėsime nueiti iki galo ir netgi pasiekti sritis, į kurias jie nebuvo įžengę. Todėl puolę žmonės niekada negalės surasti kelio, vedančio į gyvenimą, jei detaliai nesupras atkūrimo apvaizdos. Štai kur glūdi priežastis, skatinanti mus kruopščiai studijuoti Atkūrimo Principą.&#8221;</p>
<p>Mes privalome suprasti kaip Dievas veikė per Adomą, Abelį, Nojų, Abraomą, Izaoką, Jokūbą, Mozę ir Jėzų. Visų jų pasiekimai ir klaidos yra aprašomi antroje DP dalyje. Ką jūs žinote apie jų gyvenimus (iškyrus Jėzų, nes jau truputį rašėte)?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Vidas</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-722</link>
		<dc:creator>Vidas</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 17 Nov 2009 12:48:39 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-722</guid>
		<description>&quot;Aš džiaugiuosi, kad jūs sugebate kontroliuoti iš kitų žmonių ateinančias mintis. Tai neeilinis sugebėjimas. Jūs tikrai dvasinis mediumas.&quot;
Aisti.... šioje vietoje, apie kurią rašiau yra labai sudėtingos situacijos. Egzistuoja Dievo fragmentai kiekvienai žemėje gyvybei, tuo pačiu egzistuoja žmogaus siela ( kaip su gyvūnėliais  gaunasi neminėsiu to dabar ). VISA ŽMOGAUS INFORMACIJA ( ATMINTIS ) RANDASI ŽMOGAUS SIELOJE IR TO ŽMOGAUS FRAGMENTE, O NE SMEGENYSE . Smegenys tik atrenka reikiamas informacijas ir valdo patį žmogų. Aš esu žmogus kuris gaunu informacijas ne iš pačių žmonių sielų ar Jų smegenų kuriamų dažnių, o iš Dievo to žmogaus fragmento, nes pirmiausiai žmogus suteikia informacijas savo fragmentui.  Gyvenime būna skirtingų situacijų; Būna, kad tiesei žmogus, per fragmentą perduoda man dažniu informacijas ir būna, kad žmogus įrašo į atmintį situaciją, kuri persiduoda, kitu laiko momentu, man pagalvojus apie tą žmogų ar panašiai. Šiaip žmonių gyvenimus valdo Dievo fragmentai, kurie vadovaujasi pačių žmonių sielomis ir žmogaus mastymu. Fragmentai bendrauja ne žemiška kalba...yra dvasinė kalba iš kurios gimsta žemiški žodžiai. Aš truputį esu stebėjęs fragmentų labai sudėtingus Jų darbo epizodus, kai buvau pasaulyje, kuris randasi anapus. Man fragmentai pasakė , koks filmas bus rodomas už 2 dienų ir kodėl, taip ir įvyko, kaip jie sakė.
Kas liečia pačių žmonių sielas , tai man teko   jausti vieno gyvo ir vieno mirusio žmogaus sielas..... iš sielos galima viską pasakyti apie žmogų,  ( tai nežemiškas jausmas, kurio aprašyti neįmanoma žemiškais žodžiais ).
Tai tiek trumpai Aisti apie Dievo sistemą ir Jo ryšį su žmogumi....</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>&#8220;Aš džiaugiuosi, kad jūs sugebate kontroliuoti iš kitų žmonių ateinančias mintis. Tai neeilinis sugebėjimas. Jūs tikrai dvasinis mediumas.&#8221;<br />
Aisti&#8230;. šioje vietoje, apie kurią rašiau yra labai sudėtingos situacijos. Egzistuoja Dievo fragmentai kiekvienai žemėje gyvybei, tuo pačiu egzistuoja žmogaus siela ( kaip su gyvūnėliais  gaunasi neminėsiu to dabar ). VISA ŽMOGAUS INFORMACIJA ( ATMINTIS ) RANDASI ŽMOGAUS SIELOJE IR TO ŽMOGAUS FRAGMENTE, O NE SMEGENYSE . Smegenys tik atrenka reikiamas informacijas ir valdo patį žmogų. Aš esu žmogus kuris gaunu informacijas ne iš pačių žmonių sielų ar Jų smegenų kuriamų dažnių, o iš Dievo to žmogaus fragmento, nes pirmiausiai žmogus suteikia informacijas savo fragmentui.  Gyvenime būna skirtingų situacijų; Būna, kad tiesei žmogus, per fragmentą perduoda man dažniu informacijas ir būna, kad žmogus įrašo į atmintį situaciją, kuri persiduoda, kitu laiko momentu, man pagalvojus apie tą žmogų ar panašiai. Šiaip žmonių gyvenimus valdo Dievo fragmentai, kurie vadovaujasi pačių žmonių sielomis ir žmogaus mastymu. Fragmentai bendrauja ne žemiška kalba&#8230;yra dvasinė kalba iš kurios gimsta žemiški žodžiai. Aš truputį esu stebėjęs fragmentų labai sudėtingus Jų darbo epizodus, kai buvau pasaulyje, kuris randasi anapus. Man fragmentai pasakė , koks filmas bus rodomas už 2 dienų ir kodėl, taip ir įvyko, kaip jie sakė.<br />
Kas liečia pačių žmonių sielas , tai man teko   jausti vieno gyvo ir vieno mirusio žmogaus sielas&#8230;.. iš sielos galima viską pasakyti apie žmogų,  ( tai nežemiškas jausmas, kurio aprašyti neįmanoma žemiškais žodžiais ).<br />
Tai tiek trumpai Aisti apie Dievo sistemą ir Jo ryšį su žmogumi&#8230;.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Vidas</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-721</link>
		<dc:creator>Vidas</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 17 Nov 2009 09:21:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-721</guid>
		<description>Kiek suprantu Adomas ir Ieva yra religinis terminas , kuris atitinka dvasinę tikrovę pirmų žmonių, ......tad aš nesakau, kad &quot;Adomo ir Ievos&#039;&#039; nebuvo, o paminėjau todėl, kad tikrovėje tokių dviejų žmonių nebuvo, o buvo sukurta bendruomenė......žmogus iš nieko neišsivystė , o buvo sukurtas žmogumi būti.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kiek suprantu Adomas ir Ieva yra religinis terminas , kuris atitinka dvasinę tikrovę pirmų žmonių, &#8230;&#8230;tad aš nesakau, kad &#8220;Adomo ir Ievos&#8221; nebuvo, o paminėjau todėl, kad tikrovėje tokių dviejų žmonių nebuvo, o buvo sukurta bendruomenė&#8230;&#8230;žmogus iš nieko neišsivystė , o buvo sukurtas žmogumi būti.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Vidas</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-720</link>
		<dc:creator>Vidas</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 17 Nov 2009 07:00:02 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-720</guid>
		<description>Kas susiję su Ieva ir Adomu, tai aš visu 100 procentų negaliu teigti, kad Jų nebuvo, pagal mane buvo sukurta žmonių bendruomenė, nors .....berašydamas gavau patvirtinimą iš Dieviškų fragmentų, kad tiesą rašau, o buvau pats suabejojęs savimi.
 Kas Jėzaus fizinis tėvas tikrai nežinau, nes Jis to neįvedė į savo programas, aš žinau tą , ką Jis norėjo, kad aš žinočiau po 2000 metų, Jis labai mažai įvedė į programą apie save informacijos ( prisimenu, jo matomą žemės vaizdą, kelis kankinimo epizodus, moterį kažkokią dalyvaujančią kankinimuose ir morališkai Jį palaikančią, bei pačias jo mintis, kad norėtų grįžti po 2000 metų žmoguje.....netgi Jis laiką užprogramavo, kelių metų sulaukęs aš viską sužinosiu apie tai, ką dabar rašau. Jis pats parinko mano šiuolaikinius tėvus man, šalį, ir netgi pats akių spalvą parinko, kad atitiktų žemišką spalvą žolės ir medžių. Aš labai puikiai prisimenu jo pomirtinę būklę, netgi jo bendravimą su kažkuo, kai vyko antras pasaulinis karas, jo didžiulį norą grįžti į žemę, kad nugalėtų &quot; šėtoną&quot; ir įkurtų rojų žemėje ) .....Kitų informacijų aš nežinau apie Jėzų, ar jis darė stebuklus Dievo pagalba ar ne tikrai to nežinau......Kas liečia, jo gimimą be nuodėmės, mano nuomone Jis gimė, kaip visi žmonės gimsta, tačiau gyvendamas žemėje ištobulino sielą, o gal čia pačio kūrėjo triukas toks buvo su Juo, nes pasaulio kūrėjas irgi nori rojaus žemėje, o ne karų... man tie dalykai nėra žinomi, ta reali tikrovė, tik žinau, kad, aš kai gimiau, dar nemokėdamas kalbėti , traukė mane priešinga kryptimi visi jausmai, nei kitų žmonių...., mane traukė į gėrį, o ne į nuodėmes.
Aisti ... tikrasis rojus yra visai kitoks, nei žmonės supranta ir išsivaizduoja Jį. Nereikalinga tą daryti, ką daro Jūsų bažnyčia, tik būtina žmogui pačią sielą tobulinti, tas yra Būtina žmonėms, o nuiminėti žmogui gimtąją nuodėmę, tai yra religinis triukas daugiau nieko aš tame neįžvelgiu.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kas susiję su Ieva ir Adomu, tai aš visu 100 procentų negaliu teigti, kad Jų nebuvo, pagal mane buvo sukurta žmonių bendruomenė, nors &#8230;..berašydamas gavau patvirtinimą iš Dieviškų fragmentų, kad tiesą rašau, o buvau pats suabejojęs savimi.<br />
 Kas Jėzaus fizinis tėvas tikrai nežinau, nes Jis to neįvedė į savo programas, aš žinau tą , ką Jis norėjo, kad aš žinočiau po 2000 metų, Jis labai mažai įvedė į programą apie save informacijos ( prisimenu, jo matomą žemės vaizdą, kelis kankinimo epizodus, moterį kažkokią dalyvaujančią kankinimuose ir morališkai Jį palaikančią, bei pačias jo mintis, kad norėtų grįžti po 2000 metų žmoguje&#8230;..netgi Jis laiką užprogramavo, kelių metų sulaukęs aš viską sužinosiu apie tai, ką dabar rašau. Jis pats parinko mano šiuolaikinius tėvus man, šalį, ir netgi pats akių spalvą parinko, kad atitiktų žemišką spalvą žolės ir medžių. Aš labai puikiai prisimenu jo pomirtinę būklę, netgi jo bendravimą su kažkuo, kai vyko antras pasaulinis karas, jo didžiulį norą grįžti į žemę, kad nugalėtų &#8221; šėtoną&#8221; ir įkurtų rojų žemėje ) &#8230;..Kitų informacijų aš nežinau apie Jėzų, ar jis darė stebuklus Dievo pagalba ar ne tikrai to nežinau&#8230;&#8230;Kas liečia, jo gimimą be nuodėmės, mano nuomone Jis gimė, kaip visi žmonės gimsta, tačiau gyvendamas žemėje ištobulino sielą, o gal čia pačio kūrėjo triukas toks buvo su Juo, nes pasaulio kūrėjas irgi nori rojaus žemėje, o ne karų&#8230; man tie dalykai nėra žinomi, ta reali tikrovė, tik žinau, kad, aš kai gimiau, dar nemokėdamas kalbėti , traukė mane priešinga kryptimi visi jausmai, nei kitų žmonių&#8230;., mane traukė į gėrį, o ne į nuodėmes.<br />
Aisti &#8230; tikrasis rojus yra visai kitoks, nei žmonės supranta ir išsivaizduoja Jį. Nereikalinga tą daryti, ką daro Jūsų bažnyčia, tik būtina žmogui pačią sielą tobulinti, tas yra Būtina žmonėms, o nuiminėti žmogui gimtąją nuodėmę, tai yra religinis triukas daugiau nieko aš tame neįžvelgiu.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Aistis</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-719</link>
		<dc:creator>Aistis</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Nov 2009 23:16:14 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-719</guid>
		<description>Jūsų padėtį jau esu paaiškinęs, įdėdamas DP citatą:
http://moonis.wordpress.com/2009/11/09/istrauka-is-dievisko-principo-skirta-dvasiskai-atviriems-zmonems/
Kaip ten ir parašyta, dvasiškai atviri žmonės negali sutarti, nes &quot;nes dvasinio pasaulio, su kuriuo jie bendrauja, lygiai ir jų gaunamų apreiškimų turinys skiriasi. (1Kor 15,4) Nors dvasiškai imlūs žmonės bendrauja su tuo pačiu pasauliu, bet dėl skirtingų aplinkybių ir pozicijų ir skirtingo lygio charakterio, intelekto ir dvasingumo jų dvasinio pasaulio suvokimas skirsis. Šie skirtumai ir sukelia šiuos nesutarimus.&quot; Taip pat, &quot;Jų nesantaika pagilėja, kai kiekvienas iš jų gauna apreiškimą, kad jis yra geriausias. Tačiau Dievas tokią paskatą siūlo tam, kad kiekvieną paskatintų kuo geriau atlikti savo misiją remiantis didesne apvaizda. Dievas duoda tokius apreiškimus ir dėl to, kad kiekvienas, tiesą sakant, geriausiai tinka pavesto darbo sričiai.&quot;
Adomas ir Ieva, tie vardai reiškia &quot;pirmas vyras&quot; ir &quot;pirma moteris&quot;. Tikrai turėjo būti pirmas ir pirma.
Jūs sakote tikrą tiesą, kad Jėzus nebuvo Dievas, bet tobulas žmogus, gimęs be nuodėmės. Gal žinote, kas buvo Jėzaus fizinis tėvas? Taip pat, ar galite paaiškinti, kodėl jis, turėdamas tėvus su gimtąja nuodėme, pats gimė be jos?
Apie Jėzų yra paaiškinta DP septintame skyriuje. Ten taip pat nuodugniai ir logiškai atskleista šv. Trejybės esmė (tai pati painiausia dogma krikščionybėje): http://moonis.wordpress.com/2008/03/08/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-7-skyrius/
Taip, sutinku su tuo, kad Jėzus neatėjo mirti, kaip mano krikščionys. Tiesa, apie Jėzaus tikrąją misiją ir paskirtį rašoma ketvirtame DP skyriuje: http://moonis.wordpress.com/2008/03/11/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-4-skyrius/
Mesijas gali atleisti ir panaikinti žmogaus gimtąją nuodėmę, bet, žmogus turi pats pakeisti savo gyvenimą ir išpirkti asmenines, paveldėtas ir kolektyvines nuodėmes. Jūs gimėte kaip ir visi su gimtąja nuodėme. Jūs nesate Dangaus Karalystėje, nes ten patenka tik šeimomis, o ne po vieną. Dangaus Karalystė ir rojus - tai skirtingos vietos. Skirtumas tarp Dangaus Karalystės ir rojaus paaiškinamas penktame DP skyriuje (2.2.5).
Jėzus sakė, kad &quot;jis yra tiesa, kelias ir gyvenimas, niekas nepateks pas Tėvą, kaip tik per mane&quot;. Tą patį galima pasakyti apie Tikruosius Tėvus. Dangaus Karalystės dvasiniame pasaulyje nėra tol kol ji nesukuriama žemėje. Tik šeimos, gavę Mesijo gimtosios nuodėmės atleidimą, tik Palaimintos šeimos gali sukurti Dangaus Karalystę žemėje:
http://moonis.wordpress.com/2009/05/18/susivienijimo-baznycia-siekia-sukurti-seimos-dangaus-karalyste/
Taip pat: &quot;Pirmiau nesukūrę Dangaus Karalystės šeimoje, mes jos nesukursime ir žemėje. Tai jūs turite būtinai žinoti.&quot;
Rojus (laukiamasis kambarys prieš Dangaus Karalystę) - tai vieta, kur susirenka asmeninio išgelbėjimo siekiantys krikščionys, Dangaus Karalystėje gyvena šeimomis, o ne po vieną.
Jei jūs turite žmoną ir vaikų, tai suprantate, kad jie turi gimtąją nuodėmę. Po jūsų mirties jie gyvens toliau ir platins gimtąją nuodėmę per palikuonis. Mesijas duoda santuokos Palaiminimą, kurio dėka visa šeima sukuria Dangaus Karalystę čia, žemėje, o po jų mirties, ir Dangaus Karalystę dvasiniame pasaulyje. Jų vaikai jau gimsta be gimtosios nuodėmės.
Aš džiaugiuosi, kad jūs sugebate kontroliuoti iš kitų žmonių ateinančias mintis. Tai neeilinis sugebėjimas. Jūs tikrai dvasinis mediumas.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Jūsų padėtį jau esu paaiškinęs, įdėdamas DP citatą:<br />
<a href="http://moonis.wordpress.com/2009/11/09/istrauka-is-dievisko-principo-skirta-dvasiskai-atviriems-zmonems/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2009/11/09/istrauka-is-dievisko-principo-skirta-dvasiskai-atviriems-zmonems/</a><br />
Kaip ten ir parašyta, dvasiškai atviri žmonės negali sutarti, nes &#8220;nes dvasinio pasaulio, su kuriuo jie bendrauja, lygiai ir jų gaunamų apreiškimų turinys skiriasi. (1Kor 15,4) Nors dvasiškai imlūs žmonės bendrauja su tuo pačiu pasauliu, bet dėl skirtingų aplinkybių ir pozicijų ir skirtingo lygio charakterio, intelekto ir dvasingumo jų dvasinio pasaulio suvokimas skirsis. Šie skirtumai ir sukelia šiuos nesutarimus.&#8221; Taip pat, &#8220;Jų nesantaika pagilėja, kai kiekvienas iš jų gauna apreiškimą, kad jis yra geriausias. Tačiau Dievas tokią paskatą siūlo tam, kad kiekvieną paskatintų kuo geriau atlikti savo misiją remiantis didesne apvaizda. Dievas duoda tokius apreiškimus ir dėl to, kad kiekvienas, tiesą sakant, geriausiai tinka pavesto darbo sričiai.&#8221;<br />
Adomas ir Ieva, tie vardai reiškia &#8220;pirmas vyras&#8221; ir &#8220;pirma moteris&#8221;. Tikrai turėjo būti pirmas ir pirma.<br />
Jūs sakote tikrą tiesą, kad Jėzus nebuvo Dievas, bet tobulas žmogus, gimęs be nuodėmės. Gal žinote, kas buvo Jėzaus fizinis tėvas? Taip pat, ar galite paaiškinti, kodėl jis, turėdamas tėvus su gimtąja nuodėme, pats gimė be jos?<br />
Apie Jėzų yra paaiškinta DP septintame skyriuje. Ten taip pat nuodugniai ir logiškai atskleista šv. Trejybės esmė (tai pati painiausia dogma krikščionybėje): <a href="http://moonis.wordpress.com/2008/03/08/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-7-skyrius/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2008/03/08/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-7-skyrius/</a><br />
Taip, sutinku su tuo, kad Jėzus neatėjo mirti, kaip mano krikščionys. Tiesa, apie Jėzaus tikrąją misiją ir paskirtį rašoma ketvirtame DP skyriuje: <a href="http://moonis.wordpress.com/2008/03/11/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-4-skyrius/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2008/03/11/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-4-skyrius/</a><br />
Mesijas gali atleisti ir panaikinti žmogaus gimtąją nuodėmę, bet, žmogus turi pats pakeisti savo gyvenimą ir išpirkti asmenines, paveldėtas ir kolektyvines nuodėmes. Jūs gimėte kaip ir visi su gimtąja nuodėme. Jūs nesate Dangaus Karalystėje, nes ten patenka tik šeimomis, o ne po vieną. Dangaus Karalystė ir rojus &#8211; tai skirtingos vietos. Skirtumas tarp Dangaus Karalystės ir rojaus paaiškinamas penktame DP skyriuje (2.2.5).<br />
Jėzus sakė, kad &#8220;jis yra tiesa, kelias ir gyvenimas, niekas nepateks pas Tėvą, kaip tik per mane&#8221;. Tą patį galima pasakyti apie Tikruosius Tėvus. Dangaus Karalystės dvasiniame pasaulyje nėra tol kol ji nesukuriama žemėje. Tik šeimos, gavę Mesijo gimtosios nuodėmės atleidimą, tik Palaimintos šeimos gali sukurti Dangaus Karalystę žemėje:<br />
<a href="http://moonis.wordpress.com/2009/05/18/susivienijimo-baznycia-siekia-sukurti-seimos-dangaus-karalyste/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2009/05/18/susivienijimo-baznycia-siekia-sukurti-seimos-dangaus-karalyste/</a><br />
Taip pat: &#8220;Pirmiau nesukūrę Dangaus Karalystės šeimoje, mes jos nesukursime ir žemėje. Tai jūs turite būtinai žinoti.&#8221;<br />
Rojus (laukiamasis kambarys prieš Dangaus Karalystę) &#8211; tai vieta, kur susirenka asmeninio išgelbėjimo siekiantys krikščionys, Dangaus Karalystėje gyvena šeimomis, o ne po vieną.<br />
Jei jūs turite žmoną ir vaikų, tai suprantate, kad jie turi gimtąją nuodėmę. Po jūsų mirties jie gyvens toliau ir platins gimtąją nuodėmę per palikuonis. Mesijas duoda santuokos Palaiminimą, kurio dėka visa šeima sukuria Dangaus Karalystę čia, žemėje, o po jų mirties, ir Dangaus Karalystę dvasiniame pasaulyje. Jų vaikai jau gimsta be gimtosios nuodėmės.<br />
Aš džiaugiuosi, kad jūs sugebate kontroliuoti iš kitų žmonių ateinančias mintis. Tai neeilinis sugebėjimas. Jūs tikrai dvasinis mediumas.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Vidas</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-718</link>
		<dc:creator>Vidas</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Nov 2009 11:35:27 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-718</guid>
		<description>&quot;O jums aš linkiu išstudijuoti Tikrąjį Tėvą, nes jums reikia Mesijo. Dabar, net būdami kaip Jėzus, jūs negalite pasiekti Dangaus Karalystės, o tik dvasinį išgelbėjimą. Net šv. Paulius, pamaldžiausias iš visų apaštalų, verkė, jog negalįs užkirsti kelią nuodėmei įsibrauti į jo kūną:&quot;

Aisti, ką rašai, tai man asmeniškai visai netinka tie žodžiai, tavo parašyti žodžiai tiktų bet kuriam pasaulio žmogui, bet tik ne man.
1. Tikrąjį Tėvą aš išstudijavęs geriau nei bet kuris pasaulio žmogus. Nes Jis man atsiskleidė pats per mano neapsakomą gėrio, meilės, dvasingumo bruožus.... Aš netgi žinau kaip buvo kuriama saulė ir mūsų planeta. Prisimenu Dievo Tėvo pačią būseną, kuris iš savęs išleido fragmentus ir kurie visą darbą atliko bendraudami tarpusavį , bei su Dievu Tėvu. Fragmentai visas padėtis susijusius su mūsų planeta aiškindavo pačiam Tėvui, nes Jie atliko patį kūrybinį darbą . Tokio dalyko, kaip Adomas ir Ieva iš vys neegzistavo. Jėzus buvo nuostabus žmogus , o ne Dievas, netiesa ką skelbia krikščionybė. Jis per savo idealią sielą pajuto, kad egzistuoja pasaulio Kūrėjas ir paskelbė žmonėms tą žinią, tačiau naujienos žmonėms nepatiko ir jam pasiūlė tą įrodyti pačia baisiausia mirtimi, ir jis tam ryžosi, tikėdamas, kad po mirties egzistuoja Tiesa,....Jis užprogramavo tam tikrus savo gyvenimo epizodus, kad aš šiame gyvenime žinočiau tiesas ir prisiminčiau, tuos programuotus dalykus. Žmonija viską yra labai iškraipiusi.
2. &quot; Jums reikia mesijo &quot; , Man tikrai nereikia jokio Mesijo, Mano Mesijus neturi Jokio Kūno, kuris yra lygus su mano siela.
3. Aš Jau esu pasiekęs dangaus karalystę, nes man Ją parodė pats kūrėjas su savo Fragmentais, aš tiesiogiai bendravau su Jais, Jie man atskleidė man nežinomus dalykus   ( to nėra pasiekęs Moon ) . JOKIAM MESIJUI NEĮMANOMA NUIMTI ŽMOGUI KŪNO NUODĖMĖS, kaip skelbiasi Moon, kitame pasaulyje viskas priklauso nuo pačio žmogaus sielos.
 Kurias vadinamas nuodėmes turėjo mano kūnas, kaip rašiau, tai jos buvo daromos, kad palengvintų mano dvasinį skausmą, o ne dėl malonumų ar blogų bruožų.....Aš turbūt Vienintelis žmogus esu, visiškai išteisintas Jau dabar ir nedarantis jokio blogio niekam.
Kas liečia mano kūną ir nuodėmes yra priešinga situacija lyginant su kitais žmonėmis, nes aš neturiu žmogiškos prigimties būdamas žmogumi ir mano potraukiai priešingi , nei kitų žmonių.... taip buvo mano visą nugyventą gyvenimą ir dabar. Pas mane veikia Mintys kurios kyla ne iš manęs pačio, o iš kitų žmonių, persiduodančios , per tam tikrus dažnius, aš kovodamas su jomis tobulinu šį pasaulį. Taipogi sukūriau žmonijai ateitį, kartu su Dievu ir jo fragmentais.  AŠ TURIU TAM TIKRUS ĮRODYMUS, KAD TAI TIESA. Aš visa tai rašau, dėl tiesos aiškinimo, o ne dėl savęs aukštinimo, nes žmonės skirtinai supranta situacijas.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>&#8220;O jums aš linkiu išstudijuoti Tikrąjį Tėvą, nes jums reikia Mesijo. Dabar, net būdami kaip Jėzus, jūs negalite pasiekti Dangaus Karalystės, o tik dvasinį išgelbėjimą. Net šv. Paulius, pamaldžiausias iš visų apaštalų, verkė, jog negalįs užkirsti kelią nuodėmei įsibrauti į jo kūną:&#8221;</p>
<p>Aisti, ką rašai, tai man asmeniškai visai netinka tie žodžiai, tavo parašyti žodžiai tiktų bet kuriam pasaulio žmogui, bet tik ne man.<br />
1. Tikrąjį Tėvą aš išstudijavęs geriau nei bet kuris pasaulio žmogus. Nes Jis man atsiskleidė pats per mano neapsakomą gėrio, meilės, dvasingumo bruožus&#8230;. Aš netgi žinau kaip buvo kuriama saulė ir mūsų planeta. Prisimenu Dievo Tėvo pačią būseną, kuris iš savęs išleido fragmentus ir kurie visą darbą atliko bendraudami tarpusavį , bei su Dievu Tėvu. Fragmentai visas padėtis susijusius su mūsų planeta aiškindavo pačiam Tėvui, nes Jie atliko patį kūrybinį darbą . Tokio dalyko, kaip Adomas ir Ieva iš vys neegzistavo. Jėzus buvo nuostabus žmogus , o ne Dievas, netiesa ką skelbia krikščionybė. Jis per savo idealią sielą pajuto, kad egzistuoja pasaulio Kūrėjas ir paskelbė žmonėms tą žinią, tačiau naujienos žmonėms nepatiko ir jam pasiūlė tą įrodyti pačia baisiausia mirtimi, ir jis tam ryžosi, tikėdamas, kad po mirties egzistuoja Tiesa,&#8230;.Jis užprogramavo tam tikrus savo gyvenimo epizodus, kad aš šiame gyvenime žinočiau tiesas ir prisiminčiau, tuos programuotus dalykus. Žmonija viską yra labai iškraipiusi.<br />
2. &#8221; Jums reikia mesijo &#8221; , Man tikrai nereikia jokio Mesijo, Mano Mesijus neturi Jokio Kūno, kuris yra lygus su mano siela.<br />
3. Aš Jau esu pasiekęs dangaus karalystę, nes man Ją parodė pats kūrėjas su savo Fragmentais, aš tiesiogiai bendravau su Jais, Jie man atskleidė man nežinomus dalykus   ( to nėra pasiekęs Moon ) . JOKIAM MESIJUI NEĮMANOMA NUIMTI ŽMOGUI KŪNO NUODĖMĖS, kaip skelbiasi Moon, kitame pasaulyje viskas priklauso nuo pačio žmogaus sielos.<br />
 Kurias vadinamas nuodėmes turėjo mano kūnas, kaip rašiau, tai jos buvo daromos, kad palengvintų mano dvasinį skausmą, o ne dėl malonumų ar blogų bruožų&#8230;..Aš turbūt Vienintelis žmogus esu, visiškai išteisintas Jau dabar ir nedarantis jokio blogio niekam.<br />
Kas liečia mano kūną ir nuodėmes yra priešinga situacija lyginant su kitais žmonėmis, nes aš neturiu žmogiškos prigimties būdamas žmogumi ir mano potraukiai priešingi , nei kitų žmonių&#8230;. taip buvo mano visą nugyventą gyvenimą ir dabar. Pas mane veikia Mintys kurios kyla ne iš manęs pačio, o iš kitų žmonių, persiduodančios , per tam tikrus dažnius, aš kovodamas su jomis tobulinu šį pasaulį. Taipogi sukūriau žmonijai ateitį, kartu su Dievu ir jo fragmentais.  AŠ TURIU TAM TIKRUS ĮRODYMUS, KAD TAI TIESA. Aš visa tai rašau, dėl tiesos aiškinimo, o ne dėl savęs aukštinimo, nes žmonės skirtinai supranta situacijas.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Vidas</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-717</link>
		<dc:creator>Vidas</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Nov 2009 09:00:27 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-717</guid>
		<description>Aisti...... TU ESI SUKLAIDINTAS, nes tavo žodžiai neatitinka realios tiesos, Tu juos sakai pagal Moon žodžius, o Moon yra suklydęs .......tai įrodys  tik laikas. Neišsiaiškinęs visko pasiskelbė mesijum, to buvo negalima Jam daryti.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Aisti&#8230;&#8230; TU ESI SUKLAIDINTAS, nes tavo žodžiai neatitinka realios tiesos, Tu juos sakai pagal Moon žodžius, o Moon yra suklydęs &#8230;&#8230;.tai įrodys  tik laikas. Neišsiaiškinęs visko pasiskelbė mesijum, to buvo negalima Jam daryti.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Aistis</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-716</link>
		<dc:creator>Aistis</dc:creator>
		<pubDate>Sun, 15 Nov 2009 22:24:33 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-716</guid>
		<description>Tai, matyt, jūsų žodžiai reiškia atsisveikinimą? Manau, kad Dievas atsiuntė jus, nes aš prašiau pagalbos suprasti dvasinį pasaulį, net esu apie tai rašęs: 
http://moonis.wordpress.com/2009/01/30/liejasi-mintys/
http://moonis.wordpress.com/2009/09/08/tikrasis-tevas-mistikas/
Bet problema ne Tikrasis Tėvas, o aš, kuris supranta dvasinį pasaulį tik SĄMONĖS lygyje. Bendraudamas su jumis, aš supratau, kad niekas negali man suteikti patyrimų su dvasiniu pasauliu (kad ir kiek jūs pasakotumėte koks medaus skonis, tol kol aš pats jo neparagausiu, nesužinosiu). Tikrasis Tėvas tvirtina, kad mes negalime sugrįžti pas Dievą, jei neturėsime dvasinių patyrimų dar žemės gyvenime.
O jums aš linkiu išstudijuoti Tikrąjį Tėvą, nes jums reikia Mesijo. Dabar, net būdami kaip Jėzus, jūs negalite pasiekti Dangaus Karalystės, o tik dvasinį išgelbėjimą. Net šv. Paulius, pamaldžiausias iš visų apaštalų, verkė, jog negalįs užkirsti kelią nuodėmei įsibrauti į jo kūną: 


„Juk kaip vidinis žmogus aš žaviuosi Dievo įstatymu. Deja, savo kūno nariuose aš jaučiu kitą įstatymą, kovojantį su mano proto įstatymu. Jis paverčia mane belaisviu nuodėmės įstatymo, glūdinčio mano nariuose.Vargšas aš žmogus! Kas mane išvaduos iš šito mirtingo kūno! Bet dėkui Dievui – per mūsų Viešpatį Jėzų Kristų! Taigi aš pats protu tarnauju Dievo įstatymui, o kūnu – nuodėmės įstatymui.” (Rom 7, 22-25) 

Tik Tikrasis Tėvas suteikia pilną išgelbėjimą ir panaikina gimtąją nuodėmę. Bet, net ir šitame puslapyje, yra pakankamai medžiagos, kad užtektų skaitymo visiems metams. Išstudijuokite Sun Myung Moon. Jo pirmas pasekėjas yra Jėzus Kristus, jei abejojate, klauskite ir gausite atsakymus. Šiandien mes negalime sau leisti nepažinti Mesijo. Maldoje ir tiesoje privalome ištirti kas yra Sun Myung Moon. Žydai suklydo ir netikėjo Mesiju - situacija gali pasikartoti. Štai kodėl Jėzus kartą yra pasakęs, kad per Paskutines dienas jis atstums nuo savęs daug dievobaimingų tikinčiųjų, net ir tų, kurių pasišventimas toks stiprus, jog jie galėjo jo vardu išvaryti velnius ir daryti stebuklus: „Aš niekuomet jūsų nepažinojau. Šalin nuo manęs, nedorėliai!“90(Mt 7, 23)</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Tai, matyt, jūsų žodžiai reiškia atsisveikinimą? Manau, kad Dievas atsiuntė jus, nes aš prašiau pagalbos suprasti dvasinį pasaulį, net esu apie tai rašęs:<br />
<a href="http://moonis.wordpress.com/2009/01/30/liejasi-mintys/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2009/01/30/liejasi-mintys/</a><br />
<a href="http://moonis.wordpress.com/2009/09/08/tikrasis-tevas-mistikas/" rel="nofollow">http://moonis.wordpress.com/2009/09/08/tikrasis-tevas-mistikas/</a><br />
Bet problema ne Tikrasis Tėvas, o aš, kuris supranta dvasinį pasaulį tik SĄMONĖS lygyje. Bendraudamas su jumis, aš supratau, kad niekas negali man suteikti patyrimų su dvasiniu pasauliu (kad ir kiek jūs pasakotumėte koks medaus skonis, tol kol aš pats jo neparagausiu, nesužinosiu). Tikrasis Tėvas tvirtina, kad mes negalime sugrįžti pas Dievą, jei neturėsime dvasinių patyrimų dar žemės gyvenime.<br />
O jums aš linkiu išstudijuoti Tikrąjį Tėvą, nes jums reikia Mesijo. Dabar, net būdami kaip Jėzus, jūs negalite pasiekti Dangaus Karalystės, o tik dvasinį išgelbėjimą. Net šv. Paulius, pamaldžiausias iš visų apaštalų, verkė, jog negalįs užkirsti kelią nuodėmei įsibrauti į jo kūną: </p>
<p>„Juk kaip vidinis žmogus aš žaviuosi Dievo įstatymu. Deja, savo kūno nariuose aš jaučiu kitą įstatymą, kovojantį su mano proto įstatymu. Jis paverčia mane belaisviu nuodėmės įstatymo, glūdinčio mano nariuose.Vargšas aš žmogus! Kas mane išvaduos iš šito mirtingo kūno! Bet dėkui Dievui – per mūsų Viešpatį Jėzų Kristų! Taigi aš pats protu tarnauju Dievo įstatymui, o kūnu – nuodėmės įstatymui.” (Rom 7, 22-25) </p>
<p>Tik Tikrasis Tėvas suteikia pilną išgelbėjimą ir panaikina gimtąją nuodėmę. Bet, net ir šitame puslapyje, yra pakankamai medžiagos, kad užtektų skaitymo visiems metams. Išstudijuokite Sun Myung Moon. Jo pirmas pasekėjas yra Jėzus Kristus, jei abejojate, klauskite ir gausite atsakymus. Šiandien mes negalime sau leisti nepažinti Mesijo. Maldoje ir tiesoje privalome ištirti kas yra Sun Myung Moon. Žydai suklydo ir netikėjo Mesiju &#8211; situacija gali pasikartoti. Štai kodėl Jėzus kartą yra pasakęs, kad per Paskutines dienas jis atstums nuo savęs daug dievobaimingų tikinčiųjų, net ir tų, kurių pasišventimas toks stiprus, jog jie galėjo jo vardu išvaryti velnius ir daryti stebuklus: „Aš niekuomet jūsų nepažinojau. Šalin nuo manęs, nedorėliai!“90(Mt 7, 23)</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Vidas</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-715</link>
		<dc:creator>Vidas</dc:creator>
		<pubDate>Sun, 15 Nov 2009 11:54:22 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-715</guid>
		<description>&quot;Todėl aš stengiuosi praktikuoti Tėvo žodžius ir stebėdamas kaip reaguoja aplinka ieškau būdo gyventi visada galvodamas apie dvasinį pasaulį, nes tikiu, kad jis yra.&#039;&#039;

Aisti.... aš Tau atveriu savo širdį.....pas Moon dvasinis pasaulis yra vadinamas SĄMONĖS, APIE KURĮ RAŠIAU, O AŠ IŠTYRIAU KITĄ, PRIE KO JOKS ŽMOGUS NEGALĖJO IKI MANĘS PRIEITI...... GYVENK AISTI SU GĖRIU IR MEILE, TADA JĮ TIKRAI PAMATYSI........

 Mano tikrasis vardas Vidmantas , daug kur pasirašau Vidma, gimęs 1969 metais, po liūto horoskopiniu ženklu......
Sėkmės, Tau  Aisti aš visada tave dvasioje palaikau ir palaikysiu.....</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>&#8220;Todėl aš stengiuosi praktikuoti Tėvo žodžius ir stebėdamas kaip reaguoja aplinka ieškau būdo gyventi visada galvodamas apie dvasinį pasaulį, nes tikiu, kad jis yra.&#8221;</p>
<p>Aisti&#8230;. aš Tau atveriu savo širdį&#8230;..pas Moon dvasinis pasaulis yra vadinamas SĄMONĖS, APIE KURĮ RAŠIAU, O AŠ IŠTYRIAU KITĄ, PRIE KO JOKS ŽMOGUS NEGALĖJO IKI MANĘS PRIEITI&#8230;&#8230; GYVENK AISTI SU GĖRIU IR MEILE, TADA JĮ TIKRAI PAMATYSI&#8230;&#8230;..</p>
<p> Mano tikrasis vardas Vidmantas , daug kur pasirašau Vidma, gimęs 1969 metais, po liūto horoskopiniu ženklu&#8230;&#8230;<br />
Sėkmės, Tau  Aisti aš visada tave dvasioje palaikau ir palaikysiu&#8230;..</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Aistis</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-714</link>
		<dc:creator>Aistis</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 13 Nov 2009 14:45:37 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-714</guid>
		<description>Noriu truputį kai ką atskleisti, kas dar kartais ir man nėra aišku. Tikrasis Tėvas lenkiasi savo nuotraukai ir skaito savo žodžius. Aš manau, gal todėl, kad jis būtent ir užpildo tą padėtį, kurią galėtų užpildyti kiekvienas paprastas žmogus. Dar aš girdėjau, kad kai Jėzus kreipėsi į jį 1935 metais, iš pradžių, net du kartus iš eilės, Sun Myung Moon atsisakė eiti šituo keliu. Tik iš trečio karto sutiko, nes pagalvojo, kad tuo keliu neišvengiamai turės kažkas kitas eiti, bet Jėzus pirmiausia kreipėsi į jį, nes jis yra labiausiai kvalifikuotas šiam tikslui žmogus. Tai, kad mes galime būti geresni už jį, Moon pabrėžia daug kartų. Jis sako, kad labai džiaugtųsi, jei atsirastų čempionas, kuris suprastų Dievą geriau už jį. Tiesa, iki 1960 metų visi pasekėjai vadino jį Mokytoju, po to Tikruoju Tėvu, ir tik nuo 1992 metų jis skelbiasi esąs Mesijas. Man atrodo, todėl, kad jis išpildė mesijo pareigas. Jei tai būtų darbas, kuris privalo būti atliktas, tai iš geriausių kandidatų Dievas išrinktų patį sėkmingiausią iš visų. 
Dievo skausmas, kaip aš suprantu, yra tas, kad iki šiol nebuvo gyvo žmogaus, kurio širdyje Dievas galėtų apsygyventi ir pilnai jaustis viena su juo. O žmogus, kaip jūs minėjote, darytų tik tai, ko norėtų Dievas, bet kartu ir būtų laisvas ir kūrybiškas.
Pradžioje, kaip Moon pasakoja, jis privalėjo išmokti kontroliuoti savo penkias fizines jusles, kad jos pilnai žiūrėtų, girdėtų, uostų, liestų, skanautų pagal Dievo valią. Lygiai tokios pat yra ir dvasinės juslės, pagal kurias mes galime jausti dvasinį pasaulį. Jis jas turi, jis vienu metu gyvena abiejuose pasauliuose.
2001 metais Tikrasis Tėvas atliko Dievo karūnavimo ceremoniją. Dievas turėtų būti karaliumi šioje žemėje, tačiau tik žmonės, Jo vaikai gali suteikti Jam tokią padėtį. Vėliau buvo karūnuotas ir Jėzus. Ir Tikrieji Tėvai užima karaliaus padėtį žemėje. Ne todėl, kad jie padaryti iš aukštesnės materijos, o todėl, kad jie įkūnijo dievišką prigimtį, jie negali pasielgti kitaip negu norėtų Dievas.
Dar apie stebuklus: Jėzus darė stebuklus, tačiau jis vis tiek buvo nužudytas. Jėzus darė stebuklus, kad įtikintų žmones sekti juo, bet įvyko atvirkščiai, jis pasirodė per daug įtakingas ir buvo nužudytas. Tikrasis Tėvas neatlieka jokių stebuklų (prikelti iš numirusių, paversti vandenį vynu ir t.t.), nes šiais laikais, kai vyrauja demokratija ir kiekvienas žmogus turi savo balsą, Mesijas į savo padėtį turi būti iškeltas žmonių balsais, kurie pilnai supranta jo padėtį, atsakomybę ir širdį, nes jo žodžiai paaiškina ir askleidžia visas dvasinio pasaulio paslaptis, Dievo situaciją ir parodo, kaip žmonijos istorijoje veikė ir veikia Dievas. Jei jūs patiriate dvasinį pasaulį, jums daugiau jokių įrodymų nereikia, tačiau Mesijas turi nusileisti į žmonių (kaip aš) padėtį ir paaiškinti jiems viską taip logiškai ir nuosekliai, kad net nematantis dvasinio pasaulio žmogus turėtų pakankamai įrodymų sekti tuo, ko nemato ir nejaučiau, kad sekdamas ilgainiui pamatytų ir pajaustų (kaip aš). Todėl aš stengiuosi praktikuoti Tėvo žodžius ir stebėdamas kaip reaguoja aplinka ieškau būdo gyventi visada galvodamas apie dvasinį pasaulį, nes tikiu, kad jis yra.
Nežinau, kaip tiksliau išsireikšti, žodžiai labai riboja.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Noriu truputį kai ką atskleisti, kas dar kartais ir man nėra aišku. Tikrasis Tėvas lenkiasi savo nuotraukai ir skaito savo žodžius. Aš manau, gal todėl, kad jis būtent ir užpildo tą padėtį, kurią galėtų užpildyti kiekvienas paprastas žmogus. Dar aš girdėjau, kad kai Jėzus kreipėsi į jį 1935 metais, iš pradžių, net du kartus iš eilės, Sun Myung Moon atsisakė eiti šituo keliu. Tik iš trečio karto sutiko, nes pagalvojo, kad tuo keliu neišvengiamai turės kažkas kitas eiti, bet Jėzus pirmiausia kreipėsi į jį, nes jis yra labiausiai kvalifikuotas šiam tikslui žmogus. Tai, kad mes galime būti geresni už jį, Moon pabrėžia daug kartų. Jis sako, kad labai džiaugtųsi, jei atsirastų čempionas, kuris suprastų Dievą geriau už jį. Tiesa, iki 1960 metų visi pasekėjai vadino jį Mokytoju, po to Tikruoju Tėvu, ir tik nuo 1992 metų jis skelbiasi esąs Mesijas. Man atrodo, todėl, kad jis išpildė mesijo pareigas. Jei tai būtų darbas, kuris privalo būti atliktas, tai iš geriausių kandidatų Dievas išrinktų patį sėkmingiausią iš visų.<br />
Dievo skausmas, kaip aš suprantu, yra tas, kad iki šiol nebuvo gyvo žmogaus, kurio širdyje Dievas galėtų apsygyventi ir pilnai jaustis viena su juo. O žmogus, kaip jūs minėjote, darytų tik tai, ko norėtų Dievas, bet kartu ir būtų laisvas ir kūrybiškas.<br />
Pradžioje, kaip Moon pasakoja, jis privalėjo išmokti kontroliuoti savo penkias fizines jusles, kad jos pilnai žiūrėtų, girdėtų, uostų, liestų, skanautų pagal Dievo valią. Lygiai tokios pat yra ir dvasinės juslės, pagal kurias mes galime jausti dvasinį pasaulį. Jis jas turi, jis vienu metu gyvena abiejuose pasauliuose.<br />
2001 metais Tikrasis Tėvas atliko Dievo karūnavimo ceremoniją. Dievas turėtų būti karaliumi šioje žemėje, tačiau tik žmonės, Jo vaikai gali suteikti Jam tokią padėtį. Vėliau buvo karūnuotas ir Jėzus. Ir Tikrieji Tėvai užima karaliaus padėtį žemėje. Ne todėl, kad jie padaryti iš aukštesnės materijos, o todėl, kad jie įkūnijo dievišką prigimtį, jie negali pasielgti kitaip negu norėtų Dievas.<br />
Dar apie stebuklus: Jėzus darė stebuklus, tačiau jis vis tiek buvo nužudytas. Jėzus darė stebuklus, kad įtikintų žmones sekti juo, bet įvyko atvirkščiai, jis pasirodė per daug įtakingas ir buvo nužudytas. Tikrasis Tėvas neatlieka jokių stebuklų (prikelti iš numirusių, paversti vandenį vynu ir t.t.), nes šiais laikais, kai vyrauja demokratija ir kiekvienas žmogus turi savo balsą, Mesijas į savo padėtį turi būti iškeltas žmonių balsais, kurie pilnai supranta jo padėtį, atsakomybę ir širdį, nes jo žodžiai paaiškina ir askleidžia visas dvasinio pasaulio paslaptis, Dievo situaciją ir parodo, kaip žmonijos istorijoje veikė ir veikia Dievas. Jei jūs patiriate dvasinį pasaulį, jums daugiau jokių įrodymų nereikia, tačiau Mesijas turi nusileisti į žmonių (kaip aš) padėtį ir paaiškinti jiems viską taip logiškai ir nuosekliai, kad net nematantis dvasinio pasaulio žmogus turėtų pakankamai įrodymų sekti tuo, ko nemato ir nejaučiau, kad sekdamas ilgainiui pamatytų ir pajaustų (kaip aš). Todėl aš stengiuosi praktikuoti Tėvo žodžius ir stebėdamas kaip reaguoja aplinka ieškau būdo gyventi visada galvodamas apie dvasinį pasaulį, nes tikiu, kad jis yra.<br />
Nežinau, kaip tiksliau išsireikšti, žodžiai labai riboja.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Vidas</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-713</link>
		<dc:creator>Vidas</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 13 Nov 2009 13:40:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-713</guid>
		<description>Pabandysiu atsakyti Aisti į Tavo klausimus.
&quot;kas mano nuomone yra Mesijus, kuris gyvena žemėje?&quot;
Aisti yra toks dalykas, kaip Dievo sistemos programos žmonių
gyvenimuose ir situacijose. Mano šis terminas pasakytas 100 procentų
atitinka tikrąją tiesą ir tikrovę, tačiau Dievo programose  šis
terminas neegzistuoja, dėl To žmogaus labai kilnių poelgių mastymo
sferoje ir pasaulėžiūroje. Aš galėčiau atskleisti paslaptis, kurias
žinau, tačiau daryti to kas nesiriša su Dievo programos dalimi aš
nedrįsiu, nes tai gaunasi, kaip bobučių pletkas.Jei žmonės turėtų
labai aukštą suvokimą ir supratimą gėrio sferoje, gal ir atskleisčiau
tas paslaptis ,kurias žinau. Pagal visas programas Jokio Mesijo nėra,
tik yra žmogus kuris atitinka Mesijo poziciją, kuris realiai valdo tam
tikra prasme šį pasaulį, nes jo norus pildo Dievo sistema. (Kalba eina
apie vadinamą hibridą)
Kitas klausimas apie Moon. Aš turiu daugybę įrodymų, kad jis paprastas
žmogus , kaip visi, tačiau, kaip man Jums įrodyti tai iškyla
sudėtingas klausimas......Mane aplanko nevaldomos mintys, kurios
idealiai pildosi, tai žinoma tik man pačiam, per visą savo gyvenimą
nebuvo taip, kad tokio pobūdžio mintys suklystų, aš Jums rašiau pagal
tas mintis, kurios praktiškai nebuvo manęs pavedusios niekada, tai
turėsite progos įsitikinti po tam tikro laiko,o ne dabar.
, laikas Jums įrodys šių mano pasakytų žodžių teisingumą.
Na, kas liečia Jūsų bažnyčią, tai yra tiesos ir netiesos mišinys, aš
nemažai radau dalykų,kuriuos man Dievas įrodė per mokslui nežinomas
situacijas ( stebuklus ), o Jūsų bažnyčia netgi tų dalykų nežino ir
neturi supratimo realioje tiesoje, kas liečia patį dvasinį pasaulį, aš
paprastas žmogus daugiau žinau ir turiu įrodymus, nei Jūsų Moon, man
jau tas dalykas , kaip žmogui nelabai suprantamas yra jei Jis iš tikro
Mesijas, tai nesuderinami dalykai,... jei aš neturėčiau įrodymų, aš
nieko ir nesakyčiau apie Jį.
Realus teisingumas   , tai tikrovė  ......Aš gaunu informacijas iš
Dievo, ir jos nėra per 40 metų suklydusios, tad ir dabar aš jomis
pasitikiu, nors ir iš savo gyvenimiškų situacijų aš imu tam tikrus
terminus ir žinau labai svarbų dalyką, kad netiesos aš negalėčiau
parašyti, nes pati Dievo sistema to nedaleistų, man neįmanoma parašyti
netiesą.
Vienoje organizacijoje tiesa ir ne tiesa, ne dėl jūsų pačių kaltės, o
dėl MOON.Tikras Mesijus būtų sugebėjęs išsiaiškinti tą, ką aš
išsiaiškinau, tada aš nemažiau už Jus Jį gerbčiau, jei Jis save
laikytų paprastų žmogumi, aš jam didelę pagarbą atiduočiau.

Jei ko gerai nesupratote klauskite , bandysiu kitais žodžiais kažką
paaiškinti.... aš pats noriu, kad viską išsiaiškintumėme</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Pabandysiu atsakyti Aisti į Tavo klausimus.<br />
&#8220;kas mano nuomone yra Mesijus, kuris gyvena žemėje?&#8221;<br />
Aisti yra toks dalykas, kaip Dievo sistemos programos žmonių<br />
gyvenimuose ir situacijose. Mano šis terminas pasakytas 100 procentų<br />
atitinka tikrąją tiesą ir tikrovę, tačiau Dievo programose  šis<br />
terminas neegzistuoja, dėl To žmogaus labai kilnių poelgių mastymo<br />
sferoje ir pasaulėžiūroje. Aš galėčiau atskleisti paslaptis, kurias<br />
žinau, tačiau daryti to kas nesiriša su Dievo programos dalimi aš<br />
nedrįsiu, nes tai gaunasi, kaip bobučių pletkas.Jei žmonės turėtų<br />
labai aukštą suvokimą ir supratimą gėrio sferoje, gal ir atskleisčiau<br />
tas paslaptis ,kurias žinau. Pagal visas programas Jokio Mesijo nėra,<br />
tik yra žmogus kuris atitinka Mesijo poziciją, kuris realiai valdo tam<br />
tikra prasme šį pasaulį, nes jo norus pildo Dievo sistema. (Kalba eina<br />
apie vadinamą hibridą)<br />
Kitas klausimas apie Moon. Aš turiu daugybę įrodymų, kad jis paprastas<br />
žmogus , kaip visi, tačiau, kaip man Jums įrodyti tai iškyla<br />
sudėtingas klausimas&#8230;&#8230;Mane aplanko nevaldomos mintys, kurios<br />
idealiai pildosi, tai žinoma tik man pačiam, per visą savo gyvenimą<br />
nebuvo taip, kad tokio pobūdžio mintys suklystų, aš Jums rašiau pagal<br />
tas mintis, kurios praktiškai nebuvo manęs pavedusios niekada, tai<br />
turėsite progos įsitikinti po tam tikro laiko,o ne dabar.<br />
, laikas Jums įrodys šių mano pasakytų žodžių teisingumą.<br />
Na, kas liečia Jūsų bažnyčią, tai yra tiesos ir netiesos mišinys, aš<br />
nemažai radau dalykų,kuriuos man Dievas įrodė per mokslui nežinomas<br />
situacijas ( stebuklus ), o Jūsų bažnyčia netgi tų dalykų nežino ir<br />
neturi supratimo realioje tiesoje, kas liečia patį dvasinį pasaulį, aš<br />
paprastas žmogus daugiau žinau ir turiu įrodymus, nei Jūsų Moon, man<br />
jau tas dalykas , kaip žmogui nelabai suprantamas yra jei Jis iš tikro<br />
Mesijas, tai nesuderinami dalykai,&#8230; jei aš neturėčiau įrodymų, aš<br />
nieko ir nesakyčiau apie Jį.<br />
Realus teisingumas   , tai tikrovė  &#8230;&#8230;Aš gaunu informacijas iš<br />
Dievo, ir jos nėra per 40 metų suklydusios, tad ir dabar aš jomis<br />
pasitikiu, nors ir iš savo gyvenimiškų situacijų aš imu tam tikrus<br />
terminus ir žinau labai svarbų dalyką, kad netiesos aš negalėčiau<br />
parašyti, nes pati Dievo sistema to nedaleistų, man neįmanoma parašyti<br />
netiesą.<br />
Vienoje organizacijoje tiesa ir ne tiesa, ne dėl jūsų pačių kaltės, o<br />
dėl MOON.Tikras Mesijus būtų sugebėjęs išsiaiškinti tą, ką aš<br />
išsiaiškinau, tada aš nemažiau už Jus Jį gerbčiau, jei Jis save<br />
laikytų paprastų žmogumi, aš jam didelę pagarbą atiduočiau.</p>
<p>Jei ko gerai nesupratote klauskite , bandysiu kitais žodžiais kažką<br />
paaiškinti&#8230;. aš pats noriu, kad viską išsiaiškintumėme</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Aistis</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-712</link>
		<dc:creator>Aistis</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 13 Nov 2009 10:59:30 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-712</guid>
		<description>Yra porą jūsų pasakytų teiginių, kurie tikrai reikalautų paaiškinimo:
&quot;Yra reali tiesa, kad gyvena šiuo metu žemėje mesijus, tačiau ten kristaus ir žmogaus hibridas, kuriam tikrai ne 90.&quot;
&quot;Kiek suprantu jau įsikišo realus teisingumas į Moono visą sukurtą sistemą ir pradėjo sprogdinti tą burbulą.&quot;

O šiaip, radau prieštaravimą vienoje jūsų žinutėje, kai kalbama apie Susivienijimo bažnyčią, : &quot;Čia yra religinė sekta, kurioje yra labai daug tiesos...&quot;
&quot;...sukurtame judėjime...sugebėjau įžvelgti nemažai netiesos.&quot;

Mano klausimai tokie: Kas, jūsų nuomone, yra &quot;šiuo metu gyvenantis žemėje mesijus&quot;?
Ką tai reiškia &quot;realus&quot; teisingumas?
Na, ir paskutinis, - tai vis dėlto, &quot;labai daug tiesos&quot; ar &quot;nemažai netiesos&quot; kažkaip nedera vienoje organizacijoje? Kaip gi taip?

Aš norėčiau sužinoti daugiau. Šiuo metu lankausi krikščionių-evangelikų bažnyčioje kiekvieną sekmadienį, aš tikiu, kad Dievas kalba per juos, o per jus taip pat. Jei kalbate netiesą, aš sugebėsiu maldoje ją atskirti nuo melo. Dievas yra visur, nors jo dėmesio centre ir yra Tikrasis Tėvas, bet aš noriu sužinoti ir tai, ką jūs turite man pasakyti.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Yra porą jūsų pasakytų teiginių, kurie tikrai reikalautų paaiškinimo:<br />
&#8220;Yra reali tiesa, kad gyvena šiuo metu žemėje mesijus, tačiau ten kristaus ir žmogaus hibridas, kuriam tikrai ne 90.&#8221;<br />
&#8220;Kiek suprantu jau įsikišo realus teisingumas į Moono visą sukurtą sistemą ir pradėjo sprogdinti tą burbulą.&#8221;</p>
<p>O šiaip, radau prieštaravimą vienoje jūsų žinutėje, kai kalbama apie Susivienijimo bažnyčią, : &#8220;Čia yra religinė sekta, kurioje yra labai daug tiesos&#8230;&#8221;<br />
&#8220;&#8230;sukurtame judėjime&#8230;sugebėjau įžvelgti nemažai netiesos.&#8221;</p>
<p>Mano klausimai tokie: Kas, jūsų nuomone, yra &#8220;šiuo metu gyvenantis žemėje mesijus&#8221;?<br />
Ką tai reiškia &#8220;realus&#8221; teisingumas?<br />
Na, ir paskutinis, &#8211; tai vis dėlto, &#8220;labai daug tiesos&#8221; ar &#8220;nemažai netiesos&#8221; kažkaip nedera vienoje organizacijoje? Kaip gi taip?</p>
<p>Aš norėčiau sužinoti daugiau. Šiuo metu lankausi krikščionių-evangelikų bažnyčioje kiekvieną sekmadienį, aš tikiu, kad Dievas kalba per juos, o per jus taip pat. Jei kalbate netiesą, aš sugebėsiu maldoje ją atskirti nuo melo. Dievas yra visur, nors jo dėmesio centre ir yra Tikrasis Tėvas, bet aš noriu sužinoti ir tai, ką jūs turite man pasakyti.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Apie Palaiminimą spalio 14 d. by Vidas</title>
		<link>http://moonis.wordpress.com/2009/10/25/apie-palaiminima-spalio-14-d/#comment-711</link>
		<dc:creator>Vidas</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 13 Nov 2009 09:51:32 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://moonis.wordpress.com/?p=1766#comment-711</guid>
		<description>Mielas Aisti, man sunku Tau ką nors parašyti, patarti, taip, kad mane
teisingai suprastumei.....Kas liečia Moon ir ką tu rašai apie Jį, yra
išpustas burbulas , kuris neatitinka realią tikrovę ir tiesą, o kas
neatitinka tos realios tikrovės ir tiesos , tas su laiku išnyksta iš
egzistencijos.Nes Dievas yra teisingumas, o pas Moon nėra realios
tikrovės tiesos......Jei žmogus pasiekia aukštumas žmonijos ir žmonių
požiūriu, tas žmogus realiame Dievo ir tikrovės pasaulyje nepasiekia
nieko, nes tai neįmanoma, o kas pasiekia realiame Dievo pasaulyje
aukštumas, tas negali žmonijos ir žmonių pasaulyje turėti pasiekimų,
nes žemė nėra rojus, tik rojaus atveju įmanoma pasiekti aukštumas
žmonijos ir žmonių pasaulyje , kartu su realiu Dievu ir tikrove.
 Aisti Jei Moon yra laikomas mesiju žmonių požiūriu, tai realaus Dievo
ir kūrėjo požiūriu Jis yra paprasčiausias žmogus, kaip visi....visa
tai žinoma pagal gyvenimo praktikas ir atliktus tyrimus......Kiek
suprantu jau įsikišo realus teisingumas į Moono visą sukurtą sistemą
ir pradėjo sprogdinti tą burbulą.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Mielas Aisti, man sunku Tau ką nors parašyti, patarti, taip, kad mane<br />
teisingai suprastumei&#8230;..Kas liečia Moon ir ką tu rašai apie Jį, yra<br />
išpustas burbulas , kuris neatitinka realią tikrovę ir tiesą, o kas<br />
neatitinka tos realios tikrovės ir tiesos , tas su laiku išnyksta iš<br />
egzistencijos.Nes Dievas yra teisingumas, o pas Moon nėra realios<br />
tikrovės tiesos&#8230;&#8230;Jei žmogus pasiekia aukštumas žmonijos ir žmonių<br />
požiūriu, tas žmogus realiame Dievo ir tikrovės pasaulyje nepasiekia<br />
nieko, nes tai neįmanoma, o kas pasiekia realiame Dievo pasaulyje<br />
aukštumas, tas negali žmonijos ir žmonių pasaulyje turėti pasiekimų,<br />
nes žemė nėra rojus, tik rojaus atveju įmanoma pasiekti aukštumas<br />
žmonijos ir žmonių pasaulyje , kartu su realiu Dievu ir tikrove.<br />
 Aisti Jei Moon yra laikomas mesiju žmonių požiūriu, tai realaus Dievo<br />
ir kūrėjo požiūriu Jis yra paprasčiausias žmogus, kaip visi&#8230;.visa<br />
tai žinoma pagal gyvenimo praktikas ir atliktus tyrimus&#8230;&#8230;Kiek<br />
suprantu jau įsikišo realus teisingumas į Moono visą sukurtą sistemą<br />
ir pradėjo sprogdinti tą burbulą.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>
