Įvyko santuokos Palaiminimo ceremonija, kuri įdomi ir mums, Susivienijimo bažnyčios nariams jau dalyvavusiems tokioje ceremonijoje. Kodėl? Nes joje turėjo dalyvauti visi, net ir anksčiau gavusios Palaiminimą šeimos. Tikrasis Tėvas skuba, nes Dievo tvarkaraštis nelaukia. Atėjo laikas, kad visas pasaulis gautų Palaiminimą. Mesijui jau devyniasdešimt, todėl, atstovaudami visą pasaulį mes gavome Palaiminimą, o ateityje, net ir Tikrajam Tėvui nesant gyvam, visi galės gauti Palaiminimą.
Nežinodami Dieviško Principo ir netikėdami Dievu, jūs atsakysite: “Kam man tas Palaiminimas? Mano šeima ir be jo laikosi gerai.” Tačiau, visi gimstame su gimtąja nuodėme, kurią paveldėjome po Adomo ir Ievos nuopuolio. Ne tik krikščionys, bet ir budistai, induistai, musulmonai ir net ateistai sukuria šeimas, kurios daugina šėtono giminę. Todėl žmonės po nuopuolio yra Dievo priešo šėtono vaikai.
Tik Mesijo suteiktas Palaiminimas gali nukirsti giminystės ryšį su šėtonu. Šėtonas – tai puolęs angelas, sukurtas kaip Dievo ir žmogaus tarnas, iki šiol valdė puolusius žmones.
Kiek kartų mes darėme tai, ko nenorėjome daryti, kiek kartų mūsų sąžinė jautėsi išduota ir manipuliuojama? Kiek kartų mes gailėjomės išsprūdusio žodžio ar veiksmo, kuris įskaudino kitą ir išvijo meilę. Argi ne tai vyksta visą istoriją tarp tėvų ir vaikų, brolių ir seserų, vyro ir žmonos?
Tik nukirsta gimtoji nuodėmė perkelia žmoniją į Dievo vaikų padėtį, kurioje mes galime didžiuotis, kad esame geri, nuostabūs, idealūs ir mūsų gyvenimo pagrindas meilė. Iki tol mes bėgome kaip voverė ratu, nes blogis vis sugrįžtavo: nukirtus galvą drakonui, vietoj jos išdygdavo trys.
Žmonės beveik priprato prie tokios padėties ir net krikščionys nusprendė, kad idealus pasaulis, Dangaus Karalystė įmanomi tik po mirties, dvasiniame pasaulyje. O daug kas nutatė, kad Dievo nėra, todėl neverta stengtis, o geriau gauti kuo daugiau tol kol esi gyvas…
“Gauti kuo daugiau kūniškų pamatuojamų malonumų, nes viskas kas esi, tai žemės dulkė…” – sako dabartinė popkultūra.
Koks svarbus yra Mesijas? Jis svarbesnis už visą žmoniją kartu paėmus, nes jis yra čempionas, kuris nugali blogį kartą ir visiems laikams. Juolab, jis parodo ir mums kelią, kuriuo eidami, mes galime padaryti tą patį. Todėl gavus Palaiminimą ir atsikračius gimtosios nuodėmės, mūsų kelias turi eiti paskui Mesiją, atkartojant jo gyvenimo kelią.
Apie tai aš noriu parašyti savo magistro darbą. Apie “giminės mesijo” kelią, kuriuo mes visi privalome nueiti, nes visos Palaimintos šeimos – tai maži mesijai. Mes stovime aukštesnėje padėtyje nei Jėzus, nes jis buvo nužudytas dar prieš sukurdamas šeimą. Mes būsime sėkmingi.

”Mesijui jau devyniasdešimt”. Jūs gaunate informacijas iš Dievo, tačiau kaip Jūs jas suvokiate, tai kažkoks košmaras. Aš paprastas žmogus žymiai tikslesnes informacijas turiu ir žinau nei Jūs. Ką Jūs norite tais žodžiais pasakyti, kad mesijui 90 man tikrai nesuvokiama.Yra reali tiesa, kad gyvena šiuo metu žemėje mesijus, tačiau ten kristaus ir žmogaus hibridas, kuriam tikrai ne 90.
Siūlau neskubant ir be išankstinių įsitikinimų perskaityti Dieviškojo Principo įvadą: http://moonis.wordpress.com/2008/03/15/dieviskojo-principo-isdestymas-izanga/
Tada bus daug aiškiau ir suprantamiau apie ką šiame bloge rašoma.
“Jei negalite atskleisti to ką žinote – tai kokia iš to nauda?”
Aisti, mano visas darbas susietas su Dievo sistema , aš ne per žmones
dirbu, o per Dievą ir Jo labai sudėtingą sistemą. Buvo laikas , kai aš
pats tiesiog buvau įsitikinęs, kad aš esu mesijus, nes viskas idealiai
sutapo iš anksto įvykių ir kitų stebuklų žinojimas meilės stiprumas
žmonėms ir pasauliui idealiai atitiko Jėzaus ir pati mano filosofija
sutapo su Jėzaus, teko labai daug kentėti nuo žmonių įvairių trukumų,
tačiau mano kančios buvo sielos kančios fiziniame kūne…….taip
gyvenau 39 metus kančiose ir neaiškume, pradėjau Dievo prašyti, kad
atskleistų visą realią tikrovę, kaip iš tikro yra ir Jis man atskleidė
viską , tada įsitikinau, kad aš esu paprastas žmogus, kaip Tu Aisti ar
kitas, tačiau turiu tokią pat sielą kurią turėjo Jėzus kristus, kur
nėra nei trupučiuko juodumos jokios . Dievas mane supažindino su
savimi, aš supratau, kad joks žmogus Dievu negali būti, tai neįmanomas
dalykas yra, ten egzistuoja sudėtinga sistema, Dievas iš savęs
išleidžia kiekvienai gyvybei savo fragmentą, kurie pagal žmogaus
sielas kuria iš anksto įvykius ir t.t.
Aisti pagrinde visa informacija išeina iš manęs į erdvę ir tūkstančiai
žmonių ją priima, taip , kaip priėmė Koriietis, tačiau jo darbas
susietas su žmonėmis Jis sekė tas informacijas ir paskelbė, nors aš tą
patį rašau daug metų, tik kitais išsireiškimais.
Aisti …. žinok tai, kad joks pasaulyje žmogus negali būti Dievu, tai
yra žemos sąmonės žmonių samprata.
Sveiki, Vidai. Aš įdėjau ištrauką iš DP, kur galite rasti žinių, kurios padės jums: http://moonis.wordpress.com/2009/11/09/istrauka-is-dievisko-principo-skirta-dvasiskai-atviriems-zmonems/
Turiu paaiškinti apie Sun Myung Moon padėtį: jis nėra Dievas. Kai jam buvo penkiolika metų, per 1935 m. Velykas, jis meldėsi ir bendravo su Jėzumi, kuris paprašė jo, dar paauglio perimti jo misiją ir tapti Mesiju. Jis tai ir daro. Dieviškojo Principo mokymą jis atskleidė bendraudamas su Jėzumi ir šventaisiais ir po devynių metų, 1945 metais jis buvo pasiruošęs vadovauti krikščionybei. Tačiau krikščionys pasielgė su Sun Myung Moon kaip kažkada žydai su Jėzumi: nors jis nebuvo nužudytas, tačiau persekiojamas labiau už bet kurį kitą žmogų visame pasaulyje. Kalėjęs šešis kartus, nesuprastas, jis sukūrė Susivienijimo bažnyčią 1954 metais. Ši bažnyčia atpirko krikščionybės klaidas ir dabar yra pasiruošusi sukurti šalį, kuri bus Dangaus Karalystės žemėje pradžia. Dvasiniame pasaulyje visi šventieji žino, kad jis Mesijas ir liudija apie jį. Nesenai Buda paprašė vienos pasišventusios budistės parašyti Mesijo biografiją ir knyga, atspausdinta šiemet, jau tapo bestselleriu Korėjoje, šiuo metu išversta į anglų ir japonų kalbas, ji greitai apkeliaus visą pasaulį. Daugiau apie Mesiją: http://moonis.wordpress.com/about-dp/
Labas Aisti…. Malonu, kad parašai. Ką Aisti rašai, tai yra tam
tikros rūšies religija, o religija yra aklas tikėjimas kažkuo, tų
pasaulyje religijų yra daug ir žmonės skirtingai jas pasirenka. Aš
asmeniškai be jokios religijos ištyriau dvasinį pasaulį, netgi aiškiau
ir plačiau, nei žmonės susiję su religijomis. Mano tyrimai labai
panašūs vos ne vienodi su Moon, o gal ir vienodi, kiek skaičiau neradau
klaidų tekstuose, nors neviską aš perskaičiau.
Man žinoma, kad Jėzus negalėjo to prašyti, ką skelbia Moon, tai pačio
Moon vaizduotė taip sudirbo, kad Jį Jėzus paskiria mesijum. Aš Aisti
apie Jėzų žinau daugiausiai, nei sudėjus visų kartų pasaulio žmonių
žinias , tai yra realybė, o ne fantazijos, ką rašau, nors labai
džiaugiuosi, kad tokių žmonių pasaulyje yra, kaip Moon.
Aš esu pasiekęs kristaus sąmoningumą, todėl ir žinau, kad Jėzus negalėjo to prašyti, tai žmonių žemesnio supratimo tokie terminai tegali būti, nes žinant visą Dievo sistemą ir realią padėtį su žmonėmis toks prašymas yra neįmanomas, apie ką rašo Moon.
žmogus Dievo turi ieškoti savo viduje per gėrį ir meilę, tenai randamos visos tiesos, o ne aklai tikėti religiniais kultais, nors ir religijos iš oro neatsiranda, jose yra daug tiesų.
Aisti … Aš šiandien plačiau susipažinau su šiuo judėjimu, kuriame esi Tu. Sunku man Tau ką nors ir patarti. Čia yra religinė sekta, kurioje yra labai daug tiesos sumaišytos su visiškomis nesąmonėmis ir informacijos paimtos ne tyrimų keliais, o iš religijos. Čia yra nemažai fanatizmo, tačiau tas fanatizmas surištas su realia tikrove…..
Aš Aisti nerašau bet ko, kaip daro kiti žmonės, tai nėra mano nuomonės reiškimas, o yra reali tiesa, turinti įrodymus, mano kiekvienas žodis paremtas įrodymu, kurių aš neaiškinu.
Moon tikrai nėra pasaulio Mesijas, jis tik šiame savo sukurtame judėjime Mesijas, sugebėjęs įtikinti žmones, nes aš susietas su labai dideliu tyrumu esu žmogus, sugebėjau įžvelgti nemažai netiesos.
Jei turite asmeninį ryšį su Jėzumi, tai galite paklausti jo, – “Ar tiesa, kad Sun Myung Moon yra Mesijas?”
Aš turiu tiek įrodymų, kad jis yra Mesijas, kad net nežinau nuo ko pradėti.
Turiu aš asmeninį ryšį su pasaulio kūrėju, ir viską labai gerai suprantu…..Tu Aisti gauni informacijas iš dvasinio pasaulio, tačiau, ten visai apie kitą žmogų kalbama yra, tokie dalykai labai painioje žmonių sąmonę, kas yra skleidžiama, per Dievo sistemą. Aš pilnai tikiu, kad Jis yra nuostabus žmogus, jaučiu jo dvasinę energiją, tačiau jis ne Mesijas. Aš tokį atsakymą gaunu iš Dievo ir kristaus, ten žmonės yra susipainioję su asmenybėmis. Žmonės sąmoningu protu net įtarti negalėtų, apie ką dvasinis pasaulis kalba.
1948 m., kai Šiaurės Korėjoje į valdžią atėjo komunistai, sostinėje Phenjane buvo dvasinių grupių, kurios gavo apreiškimus iš dvasinio pasaulio. Viena iš jų buvo vadovaujama Ho Ho Bin, moters, kuri gavo apreiškimą, kad Mesijas gims Korėjoje iš moters. Ji buvo įkalinta ir jai grėsė mirties bausmė, jei nepaneigs savo regėjimų iš dvasinio pasaulio. Ten pat kalėjime, gretimoje kameroje už religinę veiklą buvo kankinamas jaunas 28-ių metų vyras vardu Sun Myung Moon. Sužinojęs, kad šalia jo yra toji moteris, jis, rizikuodamas gyvybe, krauju parašė ir nusiuntė jai laiškelį: “Paneigite savo apreiškimus ir mes susitiksime už kalėjimo ribų. Pasimelskite ir sužinosite kas parašė šį laiškelį.” Tačiau moteris nesimeldė, ji ir toliau atkakliai tvirtino savo ir buvo nužudyta. Kaip buvo liūdna Sun Myung Moon, kai jis sužinojo, kad ji nepaklausė Dievo patarimo ir nors jos visas gyvenimo tikslas buvo sutikti Mesiją, toks artimas, tačiau taip ir liko neišpildytas.
Prižiūrėtojai susekė kas parašė raštelį. Sun Myung Moon buvo žvėriškai kankinamas iki tol, kol kankintojai nusprendė, jog jis miręs ir išmetė jį žiemą į lauką. Pasekėjai gavo nurodymą iš dvasinio pasaulio apeiti policijos stotį septynis kartus, ir septintą kartą eidami, jie rado jo kūną. Jau po savaitės Sun Myung Moon buvo ant kojų ir toliau skelbė Dievo žodį. Ir tokių istorijų daugybė… jei bus įdomu, papasakosiu ir daugiau.
Aisti…..šiame pasaulyje, kuriame mes gyvename su sąmoningu protu , vadinama sąmone, aš pasakyčiau kad realios tiesos išvys nėra , arba keli procentai. Tau gal bus sunku patikėti, tačiau aš buvau Dievo pasaulyje, kur egzistuoja reali tikrovė ir visos žinios ……..iš tų situacijų žinau, kad neįmanomas dalykas yra žemėje būti Mesijum, tai galima suvokti turint mano visus patyrimus dvasinėje srityje. Aš pilnai tikiu , kad Jis nuostabus žmogus yra, tačiau, tai nėra reali tiesa, kad Mesijus, nes man žinomas kiekvienas žmogiškas charakterio bruožas ir visa Dievo sistema žinoma, bei kristus.
Kas yra rašoma apie Moon, …….tai jo pačio vaizduočių pasekmės, ir būnant nuostabiu žmogumi, pats Dievas įsikiša su visokiais stebuklais, kad palengvintų žmogui situacijas. Jo kristus tikrai negalėjo prašyti būti Mesijum, nes kristui tikrai žinoma buvo situacija ir kitas dalykas, kad ne kristaus toks bruožas būtų to prašyti, jei taip būtų.
Kitą svarbią informaciją žinau visu 100 procentų, kad žmogui visus įvykius iš anksto suprogramuoja, pati Dievo sistema, pagal Jo protavimą ir sielą…..
Aisti, pats Dievas valdo visus žmones ir gyvius šiame pasaulyje, tobulina žmonių mastymą ir sielas, per visokias sudėtingas situacijas……Dievui tikrai nebuvo reikalo, be reikalo kankinti žmogų, tik Jis pats per savo kvailumą, ar nesusigaudymą kuria blogas situacijas, gal pačio Moon sielai reikėjo tų kančių, kad išsigrynintų , jei Jis taip protavo……
Man žinančiam tiesas visi tokie dalykai, ką rašai Aisti, skamba, kaip anigdotai.
Dievui tikrai be reikalo nereikia žmonių kančių, jei žmonės kenčia vadinasi tam yra reikalas, dėl sielos trūkumų, nes norima žemėje įkurti rojų, tačiau turėtų praeiti labai daug laiko, kol tas bus padaryta…….visa Dievo sistema dirba ta kryptimi, kaip įmanydama.
Dieviško Principo antrame skyriuje rašoma apie šėtono veiklą, kuri yra reali (http://moonis.wordpress.com/2008/03/13/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-2-skyrius/):
“4.2. Šėtono veikla žmonėse
Šėtonas nuolat skundžia žmones Dievui (taip kaip jis skundė Jobą), nes nori juos nusitempti į pragarą.(Job 1, 9-11) Tačiau net ir Šėtonas negali imtis blogų darbų, nesuradęs sau objekto, su kuriuo galėtų sudaryti bendrą pagrindą ir įsitraukti į davimo bei ėmimo veiksmą. Šėtono objektai – tai piktosios dvasios, gyvenančios dvasiniame pasaulyje. Šių blogųjų dvasių objektai – tai blogų žmonių, gyvenančių žemėje, dvasinės savastys, o priemonės, kuriomis šios piktosios dvasinės savastys veikia – jų fizinės savastys. Atitinkamai, piktosios dvasios išreiškia Šėtono piktąją galią, kuri apsireiškia žemėje gyvenančių žmonių darbuose. Pavyzdžiui, šėtonas įėjo į Judą, vadinamą Iskarijotu,(Lk 22, 3), o Jėzus kartą pavadino Petrą “šėtonu”.(Mt 16, 23) Biblijoje, blogų žmonių dvasios vadinamos velnio “angelais”.(Mt 25, 41)
Dievo karalystė žemėje (plg. Eschatologija 2) – tai atkurtas pasaulis, kuriame Šėtonas daugiau negalės veikti. Žmonija sukurs šį pasaulį, kai panaikins savo bendrą pagrindą su Šėtonu, atstatys bendrą pagrindą su Dievu ir pradės su Juo davimo bei ėmimo veiksmą. Pranašystė, kad Dievas, atėjus Paskutiniojo teismo dienai, įmes Šėtoną į bedugnę,(Apr 20, 1-3) reiškia, kad Šėtonas taps visiškai bejėgiu, nes daugiau neatsiras būtybės, galinčios su juo susigiminiuoti. Norėdami panaikinti mūsų bendrą pagrindą su Šėtonu ir tapti jo teisėjais,(1 Kor 6, 3) mes turime suvokti Šėtono tapatybę ir apkaltinti jį prieš Dievą.
Tačiau Dievas suteikė žmonėms ir angelams laisvę, todėl Jis negali atstatyti jų jėga. Tik savo laisva valia, klausydami Dievo žodžio ir vykdydami jiems skirtą pareigą, žmonės gali priversti Šėtoną savanoriškai nusilenkti. Tik taip mes galime būti sugrąžinti į pirminį idealą, kurio siekė Dievas, kurdamas pasaulį. Kadangi Dievo apvaizda veikia pagal šį principą, atstatymo apvaizdos istorija yra nuolat pratęsiama. (plg. Lemtis 2)”
Dievas nebaudžia žmonių, jų nekankina, tai daro šėtonas. Jėzus buvo nukryžiuotas ne dėl savo klaidų, o dėl žmonių netikėjimo. Sun Myung Moon buvo kankinamas taip pat dėl žmonių netikėjimo. Šėtonas veikia per žmones. Dievas nėra visagalis ta prasme, kad Jis privalo sekti principais, kurie yra absoliutūs. Todėl iki šiol pasaulyje egzistuoja blogis ir šėtonas. Tik Mesijas atneša būdą kaip įveikti šėtoną, jis atskleidžia visą tiesą apie šėtono veiklą ir tikrąją prigimtį, kad žmonės galėtų pereiti į Dievo pusę. Aš patikėjau, kad Sun Myung Moon yra Mesijas, nes jis parodė man kelią, kuris nugali šėtoną ir atveda pas Dievą. Ir tai yra realus kelias. Dieviškas Principas paaiškina Dievo širdį, parodo kaip Dievas ir šėtonas veikė žmonių pasaulyje per visą istoriją iki dabar. Mes, gyvenantys šiuo metu žemėje esame patys laimingiausi žmonės, nes gyvename Paskutinėmis Dienomis, kai žemėje yra Mesijas.
Centrinė tiesa pasaulyje yra Dievo ir žmogaus santykiai kaip santykiai tarp tėvo ir vaiko. Nieko nėra svarbiau už šiuos meilės santykius. Šeima yra indas, kuris turi būti užpildytas Dievo meile. Šeimoje Dievo meilė pasireiškia vaikų, brolių ir seserų, sutuoktinių ir tėvų meilės formomis. Jėzus Kristus mirė, spėjęs tik parodyti vaiko ir brolio meilę, kuria seka krikščionys. Sun Myung Moon sukūrė tobulą šeimą, kuri įkūnija visas keturias meilės sferas. Todėl jis Mesijas. Mes visi, po nuopuolio, turime gimtąją nuodėmę, Mesijas jos neturi. Tai yra jo pagrindinis atėjimo tikslas, pasėti tokią meilę mūsų šeimose, kuri neturėtų jokios dėmelės.
Ar jūs turite gimtąją nuodėmę?
Jei taip, tai jums reikalingas Sun Myung Moon teikiamas Palaiminimas, kuris nutraukia ryšį su šėtonu. Siūlau priimti šį Palaiminimą.
Sun Myung Moon prieš pradėdamas savo misiją 1945 metais, devynis metus (1935-1945) kovojo su šėtonu ir jį įveikė. Jo kovos vaisiai – tai nauja tiesa, užrašyta Dieviškajame Principe, tai jo kraujas, ašaros ir prakaitas. Aš seku juo, nes jis atsakė į mano visus klausimus, aš seku juo, nes jis daro tai ką turėtų daryti Mesijas. Jei norite suprasti Mesijo misiją, perskaitykite ketvirtą DP skyrių: http://moonis.wordpress.com/2008/03/11/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-4-skyrius/
Sun Myung Moon tikslas nėra ir nebuvo sukurti dar vieną religiją ar bažnyčią. Jo tikslas – pastatyti Dangaus Karalystę suteikiant žmonėms Palaiminimą. Kas yra Palaiminimas skaitykite čia: http://moonis.wordpress.com/2008/04/21/palaiminimas/
Maždaug penktadalis žmonių dvasių dvasiniame pasaulyje jau yra gavę šį Palaiminimą. Tos dvasios dirba, kad atstatyti mūsų pasaulį. Ilgainiui jų veikla bus reikšmingesnė ir stipresnė nei blogų dvasių. Visos dvasios nusileis į žemę ir liudys apie Mesiją.
Tiesa sakant, Mesijas nėra vienas žmogus, o du: tobulas vyras ir tobula moteris, Tikrieji Tėvai. Sun Myung Moon ir jo žmona Hak Ja Han Moon ir atlieka šį vaidmenį, nes išpildė visus Dievo reikalavimus. Ir mes galime tapti tokiais tėvais. Ir kiekviena šeima, gavusi Palaiminimą yra mažas mesijas. Mano šeima irgi, todėl aš ir rašau šį blogą, nes tai mano misija.
Aisti, nors aš tau aiškinu, Tu vis vien nesupranti, ką aš aiškinu, tik aklai tiki savo teorija ir įsitikinimais. Tau nežinomas dalykas yra, kaip Dievas kas Jis yra, kaip viskas gaunasi su žmonėmis ir pasauliu.
Tokio dalyko, kaip šėtonas , kuris būtų atskiras asmuo, išvys nėra, tas vadinamas šėtonas susiformuoja iš pačių žmonių mastymo. Ką skelbi tai tos žinios paremtos religijomis, o aš esu ištyręs asmeniškai visą padėtį, per kančias, turiu įrodymus, kuriuos žinau tik pats ir kitiems sunku paaiškinti.
Aisti, jei Tau padeda tikėjimas, tai ir tikėk tuo ką tiki, nes pats tikėjimas sukurtas Dievo yra, kuris reikalingas žmonėms, kad Jie gražiau protautų ir elgtusi, gal iš vys žmonėms nereikalinga reali tikrovė, ką aš noriu paaiškinti. Žmonėms dar daug laiko reikia, kad pasiektų kristaus sąmoningumą, nes Jie dabar atsilieka milijonais metų su tokiu suvokimu, kaip aiškinama religijose. Pagrindas bet kokiam žmogui yra būti nuostabiu žmogumi , skleisti gėrį ir meilę, gražiai protauti ir t.t., tada pats Dievas suranda tą žmogų, Jam jokių Dievų ir Mesijų nereikia, nes žmonėms nežinoma yra apie Dievą ir Jis nereikalauja iš žmonių tikėti tuo ko nežino žmogus, o reikalauja tų dalykų, ką supranta ir žino kiekvienas žmogus.
Aš labai gerai suprantu ką jūs man sakote. Problema ne tame. Mes abu turime stiprią poziciją, kurią ir giname. Nors esame artimi, bet ir skirtingi. Jūs esate dvasios, o aš intelekto žmogus. Iš tikrųjų jūsų patirtys yra tai, ko man trūksta, o jūsų problema ta, kad jūs negalite sistemingai ir logiškai paaiškinti to, ką patyrėte. Tikrasis Tėvas apie tai kalba tokiais žodžiais:
“Visus žmones galima padalinti į du tipus. Pirmas tipas – tai žmonės, kurie, ieškodami tiesos, remiasi intelektu. Šio tipo žmonės pripažįsta tik tai, kas logiška ir neigia viską, kas prieštarauja sveikam protui. Kito tipo žmonės viską suvokia širdimi, o ne protu. Susivienijimo bažnyčia pirmo tipo žmones vadina „intelekto žmonėmis“, o antro tipo – „širdies žmonėmis“. Širdies žmonės pirmiausia jaučia kažką širdimi, o po to siekia pritaikyti išoriškai. Intelekto žmonės pirmiausia pajaučia kažką išoriškai, o po to stengiasi pritaikyti tai savo vidiniam pasauliui. Galima sakyti, jog pirmo tipo žmonės eina nuo vidinio prie išorinio, o antro tipo žmonės – nuo išorinio prie vidinio. Visus žmones galima padalinti į šias dvi grupes.
Dėl tokios prigimties intelekto žmonės dažniausiai nemėgsta melstis. Tereikia jiems pagalvoti apie maldą, ir jiems pradeda atrodyti, kad visa tai tik prietarai, kad tuo tikėti neįmanoma. Jie pradeda jausti, jog tai prieštarauja jų prigimčiai. Tokie yra intelekto žmonės – jie bando surasti tiesą, kurdami teorijas. Kita vertus, yra širdies žmonės, kuriems nuo pat gimimo labai patinka žodis „Dievas“. Jiems tiesiog patinka Dievas, be jokios ypatingos priežasties, ir jie nereikalauja jokių paaiškinimų. Tereikia pasakyti „Tėve“, ir jie jau tokie laimingi, jog net pamiršta apie valgį. Yra tokių žmonių.
Apskritai kokie žmonės gali pradėti revoliucingą dvasinį judėjimą? Intelekto žmonės negali to padaryti. Žmonės, padarę didžių dalykų tikėjimo sferoje, buvo dažniausiai neišprusę ir be išsilavinimo – jie buvo širdies žmonės.
Jie vadovaujasi savo jausmais, ir jiems nerūpi tai, ką mano pasaulis. Jie daro būtent tai, ką jiems liepia Dievas. Bus situacijų, kai tai, ką jie daro, pasirodys esant tai, ką tuo metu ir reikėjo daryti toje situacijoje. Taip jie netgi gali tapti didžiomis asmenybėmis istorijoje. Šv. Paulius buvo intelekto žmogus, tačiau Damaske į jį dvasiškai trenkė žaibas iš Dangaus, ir po to jis visiškai pasikeitė; paskui pradėjo remtis tikėjimu, o ne protu. Jis pajautė, kad ieškodamas vidumi, o ne išoriškai jis atrado gilų vidinį supratimą, todėl Paulius visko atsisakė ir ėmė branginti būtent šį vidinį kelią. Taip jis tapo naujos krikščioniškos revoliucijos vėliavnešiu.
Štai kodėl dažnai matome, jog žmogus, kuris viską racionaliai įvertina, negali tapti didžiu dvasiniu lyderiu religijos pasaulyje. Yra du žmonių tipai. Jūs turite žinoti, kokiam iš šių dviejų tipų priklausote. Paprastai širdies žmonės nėra didūs mąstymu, bet didūs savo dvasia. Iš pradžių tokie žmonės kupini jėgų, bet galiausiai jie silpsta. Jie neišlieka nekintantys nuo pradžios iki galo, todėl negali amžinai eiti. Vieną kartą jie tikrai iškris. Kita vertus, žmogus, gerai suprantantis tiesą, taip pat negali eiti šiuo keliu amžinai, jeigu mažai išugdytas jo dvasinis požiūris. Todėl gyvenime turite suderinti šiuos du aspektus.
Pasakyta, kad mes turime garbinti maldoje ir tiesoje, dvasioje ir tiesoje. Tai reiškia, jog turime sukurti pusiausvyrą ir pasiekti harmoniją. Mes, žmonės, turime tarpininkauti tarp dvasinio ir fizinio pasaulio. Mes turime užimti centrinę padėtį ir dvasiniame pasaulyje, ir tiesos pasaulyje ir sugebėti valdyti juos. Kitaip mes nepasieksime tobulumo. (76-125, 1975.2.2)”
Na šiame Aisti Tavo komentare aš pilnai su Tavimi sutinku…..Tačiau ne manyje problema, kad aš visko negaliu išaiškinti nuosekliai ir aiškiai kitiems, ką žinau, taip, kad teisingai būtų suprasta, o kituose žmonėse ta problema slypi.
Aisti man yra neįmanoma visko perteikti žmogui neturinčiam tokios patirties dvasinėje srityje, tai neįmanomas dalykas. Aš Aisti esu širdies ir sielos žmogus, kokio pasaulis nėra turėjęs per visą savo egzistavimą ir visas istorijas, ši informacija ne mano , kaip žmogaus, o pagal atliktus Dievo sistemos tyrimus padaryta tokia išvada.
Aš nesu tobulas, bet seku tobulu žmogumi, todėl naujienos apie dvasinį pasaulį man yra senai žinomos. Prieš penkiolika metų aš buvau aršus ateistas ir hipis, skaitantis Nyčę ir besidomintis graikų filosofija. Bet Dievas pašaukė mane ir nebuvo dienos, kad aš Juo netikėčiau. Nusivilti žmonėmis – taip, bet nusivilti Dievu ar Mesiju – niekada. Man nėra svetimi dvasiniai patyrimai. 1996 metus aš praleidau JAV, kur patekau su religine viza R9 kaip misionierius. Tuo metu aš miegojau po keturias valandas ir dvasinis pasaulis buvo taip arti, kad atrodė kad viskas yra įmanoma. Jei aš ilgėdavausi žmogaus, jis ateidavo, jei aš pagalvodavau apie kažką – tai įvykdavo.
Tuo metu aš susitikau su Jėzumi, jis pasakė man tik du žodžius: “Bėk, bėk”, tačiau mano širdis perėmė jo širdies patirtį ir aš pajaučiau jo vienišumą ir supratau kai ką iš jo praeities.
Tikrasis Tėvas yra ne tik čia, bet ir dvasiniame pasaulyje. Jis moko tuos, kurie yra tam pasiruošę. Mano žmona dažnai sapnuoja Tikruosius Tėvus ir jie moko ir guodžia ją. Ypač kai jai sunku.
Aš dabar esu Korėjoje, šalia seminarijos, kurioje aš mokausi, yra dvasių išlaisvinimo centras. Aš esu išlaisvinęs jau 100 savo protėvių kartų. Jie visi padeda man. Tikrieji Tėvai gyvena rūmuose tik porą šimtų metrų aukščiau nei mano bendrabutis. Aš matau jų langų šviesas ir žinau, kurioje pusėje jų kambarys.
Jums Dievas davė daug, nes Jis jus myli. Kiekvieni tėvai, net jei jie turi daug vaikų, jie praleidžia asmeninį laiką su kiekvienu iš jų, nes vaikas turi jaustis ypatingas, “geriausias”. Jūs savo ryšyje su Dievu esate Jam “geriausias”, bet ar jūs tikrai tikite, kad Jis myli mano žmoną ar mane mažiau? Ar jūs žinote Dievą geriau už Tikrąjį Tėvą?
Tikrasis Tėvas užima ypatingą padėtį Dievo širdyje, Dievas nedaro nieko nepasitaręs su juo. Todėl Tikrasis Tėvas sako:
“Istorijoje buvo daug religijų įkūrėjų ir kitų tikinčiųjų, kurie sunkiai dirbo, kad gautų patentą pakliūti į Dangaus Karalystę, tačiau kuris iš jų turi patentą rankose? Kaip jūs atpažinsite žmogų, turintį patentą eiti į dvasinį pasaulį? Čia susirinko marga minia ir visi šie žmonės kaip vienas pareiškė, kad jie užkops į bet kokią viršūnę ir to užteks! O ką pasakys Dievas? Ar Jis gali man atsakyti, kad aš negaliu to padaryti? Jis gali pasakyti: “Be Gerbiamo Mun parašo netinka.” Netgi pats Amerikos prezidentas ar bet koks karalius, ar bet koks šventasis, ar bet koks religijos įkūrėjas turės ateiti ir man nusilenkti, kai jiems reikės mano parašo. Kad gautumėte daktaro laipsnį, jūs turėsite net užpakalį plauti savo mokslo vadovui, o jei jis jums įspirs, jūs turėsite jam pasakyti: “Oi, ačiū!” Kitaip jis nepasirašys ant jūsų daktaro laipsnio liudijimo. Galbūt jūs norėtumėte jam pasakyti: “Aš atrodau solidžiau. Net mano nosis, veidas ir figūra gražesnė. Aš geresnis už jus visais atžvilgiais. Aš ir kovoje paguldyčiau jus ant menčių ir per pietus galiu suvalgyti daugiau nei jūs. Aš galiu būti pirmas visur. Aš geresnis už jus dešimt ar šimtą kartų. Nejaugi jūs neduosite man daktaro laipsnio vien todėl, kad aš nežinau kelių dalykų?” Tačiau visi šie žodžiai jums nepadės. Aš galiu turėti tokią ypatingą valdžią dvasinio pasaulio atžvilgiu.
Kai aš buvau pasodintas į kalėjimą, sklido daug keistų gandų, ir žmonės galvojo, kad aš būsiu sunaikintas ir visiškai išnyksiu. Tačiau dabar aš vis dar gyvas ir kalbu visu balsu. Aš turiu anteną, kurios dėka viską matau, girdžiu ir sužinau, o po to garsiai kalbu apie tai.
Net Dievas norėtų pamatyti mano pritarimą prieš duodamas Savo sutikimą. Jis patikrins, ar ten yra mano parašas ir, jei mano parašas yra, Jis pasakys “gerai”, o jei jo nėra, Jis pasakys: “Ne”. Dabar apie tai lengva kalbėti, tačiau pagalvokite, kaip sunku buvo padaryti, kad tai būtų įmanoma? Jeigu aš iš tikrųjų turiu tokį patentą, tuomet ateityje visas dvasinis pasaulis judės mano rankose, o fizinio pasaulio kelias susiaurės taip, kad galų gale jam nebus kito pasirinkimo kaip manimi pasekti. (134-17, 1985.1.1)”
Kadangi dvasiniai patyrimai yra tai, ko negali perduoti kitiems, jūs negalite man parodyti dvasinio pasaulio. Net Mesijas to negali padaryti. Tačiau aš suprantu tiesą, kai ji man yra sakoma, nes aš turiu jautrią sąžinę, kuri man duota Dievo. Ji atskiria tiesą nuo melo, net ir nematant ir negirdint dvasinio pasaulio. Aš turiu “akis ir ausis” dvasiniame pasaulyje, nes tikiu Mesiju, kuris man papasakojo apie dvasinį pasaulį. Jis taip pat patikino, kad vieną dieną ir aš pamatysiu ir išgirsiu. Aš dedu pastangas ir laukiu. Tačiau svarbiau nei tai, aš dirbu šiame fiziniame pasaulyje, kad sukurti Dangaus Karalystę žemėje.
Jei jūs skaitote angliškai, tai šiame puslapyje rasite Dievo, Jėzaus, Muhamedo, Budos, Konfucijaus ir kitų perduotas per mediumą žinias iš dvasinio pasaulio: http://www.messagesfromspiritworld.info/
Aisti realioje tiesoje yra viskas sudėtingiau , nei Tu išsivaizduoji…….Egzistuoja žmonijos vadinamas dvasinis pasaulis, kurį tu seki, gali sekti,tai aktualu mūsų visai žemei. šis dvasinis pasaulis žmonėms prieinamas, taip, kaip Tu prieini prie jo informacijų, tai SĄMONĖS dvasinis pasaulis, tačiau egzistuoja ir kitas dvasinis pasaulis apie ką tu nieko nežinai, tai sielų ir visos realios Dievo sistemos pasaulis. Žmonėms žinomas tik vienas iš jų, sąmonės pasaulis kuris egzistuoja per erdvę taip pat, kaip ir kitas, žmonijai visiškai nežinomas.
Aš nesu tas, kuris valdo dvasinį pasaulį. Dvasinį pasaulį valdo Tikrasis Tėvas. Ar jūs pajėgus suprasti Tikrojo Tėvo širdį? -
“Vienas spiritualistas labai gausiai verkė pasimeldęs apie tai – ar aš esu genijus ar apsimetėlis. Jis pradėjo graudžiai verkti, net nesuprasdamas, kodėl. Jis verkė vieną, antrą, kitą dieną. Kodėl? Kad pažintumėte mane, turite patirti šią kankinančią širdį. Kitaip jūs negalėsite manęs suprasti. Kam nors pasakius vieną žodį apie mane, aš pravirksiu su tūkstančio metų liūdesiu širdyje, bet kas žino tokias aplinkybes kaip mano? Jei aš nebūčiau pažinęs Dievo, aš nebūčiau taip šmeižiamas. Dėl mano ,,nusikaltimo“ per daug gerai pažinti Dievą… Kaip liūdna Dievui, kuris gali pasitikėti tik manimi. Per dvidešimt metų aš turėjau atkurti per atpirkimą supainiotą dviejų tūkstančių metų istoriją. Ar tai paprasta? Ar mes galime lengvai apie tai kalbėti? (137-183, 1986.1.1)”
Jūs galite pamatyti Tikrąjį Tėvą verkiant čia:
Aš nusprendžiau tapti Sun Myung Moon pasekėju visų pirma ne todėl, kad jis žino dvasinį pasaulį. Visų pirma tai padariau todėl, kad jis man paaiškino šį materialų pasaulį, o tada atskeidė ir santykį su dvasiniu pasauliu. Jis man paaiškino kodėl šis mūsų pasaulis turi blogį. Tikrasis Tėvas vienintelis atskleidė paslaptį apie blogio šaknį, t.y. jis parodė koks yra šėtono tikras veidas ir nusikaltimas, sukėlęs tokias pasekmes visai žmonijai (nenuostabu, kad jūs netikite šėtonu, nes paprasčiausiai to nežinote). Sun Myung Moon paaiškino visą žmonijos istoriją, kaip atrodo idealus pasaulis Dievo plane, jis atskleidė tikrąją Jėzaus misiją (kurios krikščionys, deja, nesupranta) ir daug kitų dalykų apie gyvenimą po mirties, lemtį, prisikėlimą ir t.t.
Jis parodė man kas aš esu šiame pasaulyje, sukrėtė mane iki širdies gelmių atskleidęs Dievo širdį. Dievas tapo man artimas, o aš tapau tuo, kuris gali paguosti ir padėti Dangiškajam Tėvui, Kūrėjui. Aš supratau koks mano sukūrimo tikslas Dievo plane – suteikti džiaugsmą Dievui tampant laimingu per tris Didžiuosius Palaiminimus.
Viskas, ką sužinojau, man, gana skeptiškam ir tikrai intelektualiam žmogui, davė pagrindą augti. Juolab, Tikrasis Tėvas kalba tik apie tai, ką praktikuoja. Jo gyvenimas jau savaime yra vadovėlis kaip tapti Dievo sūnumi.
Aš galiu jums paaiškinti viską, ką aš sužinojau iš Mesijo, nes, nors nesu dvasinio pasaulio ekspertas, bet esu tiesos ekspertas. Per paskutinius penkiolika metų aš skaičiau ir stengiausis suprasti Tikrojo Tėvo žodžius. Mano devizas 1994-2001 metais buvo “Learn, believe and practise”, po to, kai sukūriau šeimą aš pakeičiau jį į kitokį: “pirmiausia sukurti bažnyčią, po to mokyklą, o tik po to sau namus.” Dabar mokausi seminarijoje Pietų Korėjoje, studijuoju “Church Management”, nes pirmiausia pradėsiu kurti namų bažnyčią, t.y. nedidelę Palaimintų šeimų bendruomenę mano gimtinėje, Šiauliuose. Tai darysiu po dviejų metų, kai grįšiu.
Jūs galite man padėti ir, aš manau, galiu jums padėti taip pat. Nes Dievo meilė mus visus suveda kartu siekiant Dievo Karalystės įgyvendinimo čia, žemėje.
Trumpai ir labai trumpai galiu pasakyti taip – viskas ką daro Sun Myung Moon – jis moko mus “KAIP PAVELDĖTI TIKRĄJĄ DIEVO MEILĘ”.
Mielas Aisti, man sunku Tau ką nors parašyti, patarti, taip, kad mane
teisingai suprastumei…..Kas liečia Moon ir ką tu rašai apie Jį, yra
išpustas burbulas , kuris neatitinka realią tikrovę ir tiesą, o kas
neatitinka tos realios tikrovės ir tiesos , tas su laiku išnyksta iš
egzistencijos.Nes Dievas yra teisingumas, o pas Moon nėra realios
tikrovės tiesos……Jei žmogus pasiekia aukštumas žmonijos ir žmonių
požiūriu, tas žmogus realiame Dievo ir tikrovės pasaulyje nepasiekia
nieko, nes tai neįmanoma, o kas pasiekia realiame Dievo pasaulyje
aukštumas, tas negali žmonijos ir žmonių pasaulyje turėti pasiekimų,
nes žemė nėra rojus, tik rojaus atveju įmanoma pasiekti aukštumas
žmonijos ir žmonių pasaulyje , kartu su realiu Dievu ir tikrove.
Aisti Jei Moon yra laikomas mesiju žmonių požiūriu, tai realaus Dievo
ir kūrėjo požiūriu Jis yra paprasčiausias žmogus, kaip visi….visa
tai žinoma pagal gyvenimo praktikas ir atliktus tyrimus……Kiek
suprantu jau įsikišo realus teisingumas į Moono visą sukurtą sistemą
ir pradėjo sprogdinti tą burbulą.
Yra porą jūsų pasakytų teiginių, kurie tikrai reikalautų paaiškinimo:
“Yra reali tiesa, kad gyvena šiuo metu žemėje mesijus, tačiau ten kristaus ir žmogaus hibridas, kuriam tikrai ne 90.”
“Kiek suprantu jau įsikišo realus teisingumas į Moono visą sukurtą sistemą ir pradėjo sprogdinti tą burbulą.”
O šiaip, radau prieštaravimą vienoje jūsų žinutėje, kai kalbama apie Susivienijimo bažnyčią, : “Čia yra religinė sekta, kurioje yra labai daug tiesos…”
“…sukurtame judėjime…sugebėjau įžvelgti nemažai netiesos.”
Mano klausimai tokie: Kas, jūsų nuomone, yra “šiuo metu gyvenantis žemėje mesijus”?
Ką tai reiškia “realus” teisingumas?
Na, ir paskutinis, – tai vis dėlto, “labai daug tiesos” ar “nemažai netiesos” kažkaip nedera vienoje organizacijoje? Kaip gi taip?
Aš norėčiau sužinoti daugiau. Šiuo metu lankausi krikščionių-evangelikų bažnyčioje kiekvieną sekmadienį, aš tikiu, kad Dievas kalba per juos, o per jus taip pat. Jei kalbate netiesą, aš sugebėsiu maldoje ją atskirti nuo melo. Dievas yra visur, nors jo dėmesio centre ir yra Tikrasis Tėvas, bet aš noriu sužinoti ir tai, ką jūs turite man pasakyti.
Pabandysiu atsakyti Aisti į Tavo klausimus.
“kas mano nuomone yra Mesijus, kuris gyvena žemėje?”
Aisti yra toks dalykas, kaip Dievo sistemos programos žmonių
gyvenimuose ir situacijose. Mano šis terminas pasakytas 100 procentų
atitinka tikrąją tiesą ir tikrovę, tačiau Dievo programose šis
terminas neegzistuoja, dėl To žmogaus labai kilnių poelgių mastymo
sferoje ir pasaulėžiūroje. Aš galėčiau atskleisti paslaptis, kurias
žinau, tačiau daryti to kas nesiriša su Dievo programos dalimi aš
nedrįsiu, nes tai gaunasi, kaip bobučių pletkas.Jei žmonės turėtų
labai aukštą suvokimą ir supratimą gėrio sferoje, gal ir atskleisčiau
tas paslaptis ,kurias žinau. Pagal visas programas Jokio Mesijo nėra,
tik yra žmogus kuris atitinka Mesijo poziciją, kuris realiai valdo tam
tikra prasme šį pasaulį, nes jo norus pildo Dievo sistema. (Kalba eina
apie vadinamą hibridą)
Kitas klausimas apie Moon. Aš turiu daugybę įrodymų, kad jis paprastas
žmogus , kaip visi, tačiau, kaip man Jums įrodyti tai iškyla
sudėtingas klausimas……Mane aplanko nevaldomos mintys, kurios
idealiai pildosi, tai žinoma tik man pačiam, per visą savo gyvenimą
nebuvo taip, kad tokio pobūdžio mintys suklystų, aš Jums rašiau pagal
tas mintis, kurios praktiškai nebuvo manęs pavedusios niekada, tai
turėsite progos įsitikinti po tam tikro laiko,o ne dabar.
, laikas Jums įrodys šių mano pasakytų žodžių teisingumą.
Na, kas liečia Jūsų bažnyčią, tai yra tiesos ir netiesos mišinys, aš
nemažai radau dalykų,kuriuos man Dievas įrodė per mokslui nežinomas
situacijas ( stebuklus ), o Jūsų bažnyčia netgi tų dalykų nežino ir
neturi supratimo realioje tiesoje, kas liečia patį dvasinį pasaulį, aš
paprastas žmogus daugiau žinau ir turiu įrodymus, nei Jūsų Moon, man
jau tas dalykas , kaip žmogui nelabai suprantamas yra jei Jis iš tikro
Mesijas, tai nesuderinami dalykai,… jei aš neturėčiau įrodymų, aš
nieko ir nesakyčiau apie Jį.
Realus teisingumas , tai tikrovė ……Aš gaunu informacijas iš
Dievo, ir jos nėra per 40 metų suklydusios, tad ir dabar aš jomis
pasitikiu, nors ir iš savo gyvenimiškų situacijų aš imu tam tikrus
terminus ir žinau labai svarbų dalyką, kad netiesos aš negalėčiau
parašyti, nes pati Dievo sistema to nedaleistų, man neįmanoma parašyti
netiesą.
Vienoje organizacijoje tiesa ir ne tiesa, ne dėl jūsų pačių kaltės, o
dėl MOON.Tikras Mesijus būtų sugebėjęs išsiaiškinti tą, ką aš
išsiaiškinau, tada aš nemažiau už Jus Jį gerbčiau, jei Jis save
laikytų paprastų žmogumi, aš jam didelę pagarbą atiduočiau.
Jei ko gerai nesupratote klauskite , bandysiu kitais žodžiais kažką
paaiškinti…. aš pats noriu, kad viską išsiaiškintumėme
Noriu truputį kai ką atskleisti, kas dar kartais ir man nėra aišku. Tikrasis Tėvas lenkiasi savo nuotraukai ir skaito savo žodžius. Aš manau, gal todėl, kad jis būtent ir užpildo tą padėtį, kurią galėtų užpildyti kiekvienas paprastas žmogus. Dar aš girdėjau, kad kai Jėzus kreipėsi į jį 1935 metais, iš pradžių, net du kartus iš eilės, Sun Myung Moon atsisakė eiti šituo keliu. Tik iš trečio karto sutiko, nes pagalvojo, kad tuo keliu neišvengiamai turės kažkas kitas eiti, bet Jėzus pirmiausia kreipėsi į jį, nes jis yra labiausiai kvalifikuotas šiam tikslui žmogus. Tai, kad mes galime būti geresni už jį, Moon pabrėžia daug kartų. Jis sako, kad labai džiaugtųsi, jei atsirastų čempionas, kuris suprastų Dievą geriau už jį. Tiesa, iki 1960 metų visi pasekėjai vadino jį Mokytoju, po to Tikruoju Tėvu, ir tik nuo 1992 metų jis skelbiasi esąs Mesijas. Man atrodo, todėl, kad jis išpildė mesijo pareigas. Jei tai būtų darbas, kuris privalo būti atliktas, tai iš geriausių kandidatų Dievas išrinktų patį sėkmingiausią iš visų.
Dievo skausmas, kaip aš suprantu, yra tas, kad iki šiol nebuvo gyvo žmogaus, kurio širdyje Dievas galėtų apsygyventi ir pilnai jaustis viena su juo. O žmogus, kaip jūs minėjote, darytų tik tai, ko norėtų Dievas, bet kartu ir būtų laisvas ir kūrybiškas.
Pradžioje, kaip Moon pasakoja, jis privalėjo išmokti kontroliuoti savo penkias fizines jusles, kad jos pilnai žiūrėtų, girdėtų, uostų, liestų, skanautų pagal Dievo valią. Lygiai tokios pat yra ir dvasinės juslės, pagal kurias mes galime jausti dvasinį pasaulį. Jis jas turi, jis vienu metu gyvena abiejuose pasauliuose.
2001 metais Tikrasis Tėvas atliko Dievo karūnavimo ceremoniją. Dievas turėtų būti karaliumi šioje žemėje, tačiau tik žmonės, Jo vaikai gali suteikti Jam tokią padėtį. Vėliau buvo karūnuotas ir Jėzus. Ir Tikrieji Tėvai užima karaliaus padėtį žemėje. Ne todėl, kad jie padaryti iš aukštesnės materijos, o todėl, kad jie įkūnijo dievišką prigimtį, jie negali pasielgti kitaip negu norėtų Dievas.
Dar apie stebuklus: Jėzus darė stebuklus, tačiau jis vis tiek buvo nužudytas. Jėzus darė stebuklus, kad įtikintų žmones sekti juo, bet įvyko atvirkščiai, jis pasirodė per daug įtakingas ir buvo nužudytas. Tikrasis Tėvas neatlieka jokių stebuklų (prikelti iš numirusių, paversti vandenį vynu ir t.t.), nes šiais laikais, kai vyrauja demokratija ir kiekvienas žmogus turi savo balsą, Mesijas į savo padėtį turi būti iškeltas žmonių balsais, kurie pilnai supranta jo padėtį, atsakomybę ir širdį, nes jo žodžiai paaiškina ir askleidžia visas dvasinio pasaulio paslaptis, Dievo situaciją ir parodo, kaip žmonijos istorijoje veikė ir veikia Dievas. Jei jūs patiriate dvasinį pasaulį, jums daugiau jokių įrodymų nereikia, tačiau Mesijas turi nusileisti į žmonių (kaip aš) padėtį ir paaiškinti jiems viską taip logiškai ir nuosekliai, kad net nematantis dvasinio pasaulio žmogus turėtų pakankamai įrodymų sekti tuo, ko nemato ir nejaučiau, kad sekdamas ilgainiui pamatytų ir pajaustų (kaip aš). Todėl aš stengiuosi praktikuoti Tėvo žodžius ir stebėdamas kaip reaguoja aplinka ieškau būdo gyventi visada galvodamas apie dvasinį pasaulį, nes tikiu, kad jis yra.
Nežinau, kaip tiksliau išsireikšti, žodžiai labai riboja.
“Todėl aš stengiuosi praktikuoti Tėvo žodžius ir stebėdamas kaip reaguoja aplinka ieškau būdo gyventi visada galvodamas apie dvasinį pasaulį, nes tikiu, kad jis yra.”
Aisti…. aš Tau atveriu savo širdį…..pas Moon dvasinis pasaulis yra vadinamas SĄMONĖS, APIE KURĮ RAŠIAU, O AŠ IŠTYRIAU KITĄ, PRIE KO JOKS ŽMOGUS NEGALĖJO IKI MANĘS PRIEITI…… GYVENK AISTI SU GĖRIU IR MEILE, TADA JĮ TIKRAI PAMATYSI……..
Mano tikrasis vardas Vidmantas , daug kur pasirašau Vidma, gimęs 1969 metais, po liūto horoskopiniu ženklu……
Sėkmės, Tau Aisti aš visada tave dvasioje palaikau ir palaikysiu…..
Tai, matyt, jūsų žodžiai reiškia atsisveikinimą? Manau, kad Dievas atsiuntė jus, nes aš prašiau pagalbos suprasti dvasinį pasaulį, net esu apie tai rašęs:
http://moonis.wordpress.com/2009/01/30/liejasi-mintys/
http://moonis.wordpress.com/2009/09/08/tikrasis-tevas-mistikas/
Bet problema ne Tikrasis Tėvas, o aš, kuris supranta dvasinį pasaulį tik SĄMONĖS lygyje. Bendraudamas su jumis, aš supratau, kad niekas negali man suteikti patyrimų su dvasiniu pasauliu (kad ir kiek jūs pasakotumėte koks medaus skonis, tol kol aš pats jo neparagausiu, nesužinosiu). Tikrasis Tėvas tvirtina, kad mes negalime sugrįžti pas Dievą, jei neturėsime dvasinių patyrimų dar žemės gyvenime.
O jums aš linkiu išstudijuoti Tikrąjį Tėvą, nes jums reikia Mesijo. Dabar, net būdami kaip Jėzus, jūs negalite pasiekti Dangaus Karalystės, o tik dvasinį išgelbėjimą. Net šv. Paulius, pamaldžiausias iš visų apaštalų, verkė, jog negalįs užkirsti kelią nuodėmei įsibrauti į jo kūną:
„Juk kaip vidinis žmogus aš žaviuosi Dievo įstatymu. Deja, savo kūno nariuose aš jaučiu kitą įstatymą, kovojantį su mano proto įstatymu. Jis paverčia mane belaisviu nuodėmės įstatymo, glūdinčio mano nariuose.Vargšas aš žmogus! Kas mane išvaduos iš šito mirtingo kūno! Bet dėkui Dievui – per mūsų Viešpatį Jėzų Kristų! Taigi aš pats protu tarnauju Dievo įstatymui, o kūnu – nuodėmės įstatymui.” (Rom 7, 22-25)
Tik Tikrasis Tėvas suteikia pilną išgelbėjimą ir panaikina gimtąją nuodėmę. Bet, net ir šitame puslapyje, yra pakankamai medžiagos, kad užtektų skaitymo visiems metams. Išstudijuokite Sun Myung Moon. Jo pirmas pasekėjas yra Jėzus Kristus, jei abejojate, klauskite ir gausite atsakymus. Šiandien mes negalime sau leisti nepažinti Mesijo. Maldoje ir tiesoje privalome ištirti kas yra Sun Myung Moon. Žydai suklydo ir netikėjo Mesiju – situacija gali pasikartoti. Štai kodėl Jėzus kartą yra pasakęs, kad per Paskutines dienas jis atstums nuo savęs daug dievobaimingų tikinčiųjų, net ir tų, kurių pasišventimas toks stiprus, jog jie galėjo jo vardu išvaryti velnius ir daryti stebuklus: „Aš niekuomet jūsų nepažinojau. Šalin nuo manęs, nedorėliai!“90(Mt 7, 23)
Aisti…… TU ESI SUKLAIDINTAS, nes tavo žodžiai neatitinka realios tiesos, Tu juos sakai pagal Moon žodžius, o Moon yra suklydęs …….tai įrodys tik laikas. Neišsiaiškinęs visko pasiskelbė mesijum, to buvo negalima Jam daryti.
“O jums aš linkiu išstudijuoti Tikrąjį Tėvą, nes jums reikia Mesijo. Dabar, net būdami kaip Jėzus, jūs negalite pasiekti Dangaus Karalystės, o tik dvasinį išgelbėjimą. Net šv. Paulius, pamaldžiausias iš visų apaštalų, verkė, jog negalįs užkirsti kelią nuodėmei įsibrauti į jo kūną:”
Aisti, ką rašai, tai man asmeniškai visai netinka tie žodžiai, tavo parašyti žodžiai tiktų bet kuriam pasaulio žmogui, bet tik ne man.
1. Tikrąjį Tėvą aš išstudijavęs geriau nei bet kuris pasaulio žmogus. Nes Jis man atsiskleidė pats per mano neapsakomą gėrio, meilės, dvasingumo bruožus…. Aš netgi žinau kaip buvo kuriama saulė ir mūsų planeta. Prisimenu Dievo Tėvo pačią būseną, kuris iš savęs išleido fragmentus ir kurie visą darbą atliko bendraudami tarpusavį , bei su Dievu Tėvu. Fragmentai visas padėtis susijusius su mūsų planeta aiškindavo pačiam Tėvui, nes Jie atliko patį kūrybinį darbą . Tokio dalyko, kaip Adomas ir Ieva iš vys neegzistavo. Jėzus buvo nuostabus žmogus , o ne Dievas, netiesa ką skelbia krikščionybė. Jis per savo idealią sielą pajuto, kad egzistuoja pasaulio Kūrėjas ir paskelbė žmonėms tą žinią, tačiau naujienos žmonėms nepatiko ir jam pasiūlė tą įrodyti pačia baisiausia mirtimi, ir jis tam ryžosi, tikėdamas, kad po mirties egzistuoja Tiesa,….Jis užprogramavo tam tikrus savo gyvenimo epizodus, kad aš šiame gyvenime žinočiau tiesas ir prisiminčiau, tuos programuotus dalykus. Žmonija viską yra labai iškraipiusi.
2. ” Jums reikia mesijo ” , Man tikrai nereikia jokio Mesijo, Mano Mesijus neturi Jokio Kūno, kuris yra lygus su mano siela.
3. Aš Jau esu pasiekęs dangaus karalystę, nes man Ją parodė pats kūrėjas su savo Fragmentais, aš tiesiogiai bendravau su Jais, Jie man atskleidė man nežinomus dalykus ( to nėra pasiekęs Moon ) . JOKIAM MESIJUI NEĮMANOMA NUIMTI ŽMOGUI KŪNO NUODĖMĖS, kaip skelbiasi Moon, kitame pasaulyje viskas priklauso nuo pačio žmogaus sielos.
Kurias vadinamas nuodėmes turėjo mano kūnas, kaip rašiau, tai jos buvo daromos, kad palengvintų mano dvasinį skausmą, o ne dėl malonumų ar blogų bruožų…..Aš turbūt Vienintelis žmogus esu, visiškai išteisintas Jau dabar ir nedarantis jokio blogio niekam.
Kas liečia mano kūną ir nuodėmes yra priešinga situacija lyginant su kitais žmonėmis, nes aš neturiu žmogiškos prigimties būdamas žmogumi ir mano potraukiai priešingi , nei kitų žmonių…. taip buvo mano visą nugyventą gyvenimą ir dabar. Pas mane veikia Mintys kurios kyla ne iš manęs pačio, o iš kitų žmonių, persiduodančios , per tam tikrus dažnius, aš kovodamas su jomis tobulinu šį pasaulį. Taipogi sukūriau žmonijai ateitį, kartu su Dievu ir jo fragmentais. AŠ TURIU TAM TIKRUS ĮRODYMUS, KAD TAI TIESA. Aš visa tai rašau, dėl tiesos aiškinimo, o ne dėl savęs aukštinimo, nes žmonės skirtinai supranta situacijas.
Jūsų padėtį jau esu paaiškinęs, įdėdamas DP citatą:
http://moonis.wordpress.com/2009/11/09/istrauka-is-dievisko-principo-skirta-dvasiskai-atviriems-zmonems/
Kaip ten ir parašyta, dvasiškai atviri žmonės negali sutarti, nes “nes dvasinio pasaulio, su kuriuo jie bendrauja, lygiai ir jų gaunamų apreiškimų turinys skiriasi. (1Kor 15,4) Nors dvasiškai imlūs žmonės bendrauja su tuo pačiu pasauliu, bet dėl skirtingų aplinkybių ir pozicijų ir skirtingo lygio charakterio, intelekto ir dvasingumo jų dvasinio pasaulio suvokimas skirsis. Šie skirtumai ir sukelia šiuos nesutarimus.” Taip pat, “Jų nesantaika pagilėja, kai kiekvienas iš jų gauna apreiškimą, kad jis yra geriausias. Tačiau Dievas tokią paskatą siūlo tam, kad kiekvieną paskatintų kuo geriau atlikti savo misiją remiantis didesne apvaizda. Dievas duoda tokius apreiškimus ir dėl to, kad kiekvienas, tiesą sakant, geriausiai tinka pavesto darbo sričiai.”
Adomas ir Ieva, tie vardai reiškia “pirmas vyras” ir “pirma moteris”. Tikrai turėjo būti pirmas ir pirma.
Jūs sakote tikrą tiesą, kad Jėzus nebuvo Dievas, bet tobulas žmogus, gimęs be nuodėmės. Gal žinote, kas buvo Jėzaus fizinis tėvas? Taip pat, ar galite paaiškinti, kodėl jis, turėdamas tėvus su gimtąja nuodėme, pats gimė be jos?
Apie Jėzų yra paaiškinta DP septintame skyriuje. Ten taip pat nuodugniai ir logiškai atskleista šv. Trejybės esmė (tai pati painiausia dogma krikščionybėje): http://moonis.wordpress.com/2008/03/08/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-7-skyrius/
Taip, sutinku su tuo, kad Jėzus neatėjo mirti, kaip mano krikščionys. Tiesa, apie Jėzaus tikrąją misiją ir paskirtį rašoma ketvirtame DP skyriuje: http://moonis.wordpress.com/2008/03/11/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-4-skyrius/
Mesijas gali atleisti ir panaikinti žmogaus gimtąją nuodėmę, bet, žmogus turi pats pakeisti savo gyvenimą ir išpirkti asmenines, paveldėtas ir kolektyvines nuodėmes. Jūs gimėte kaip ir visi su gimtąja nuodėme. Jūs nesate Dangaus Karalystėje, nes ten patenka tik šeimomis, o ne po vieną. Dangaus Karalystė ir rojus – tai skirtingos vietos. Skirtumas tarp Dangaus Karalystės ir rojaus paaiškinamas penktame DP skyriuje (2.2.5).
Jėzus sakė, kad “jis yra tiesa, kelias ir gyvenimas, niekas nepateks pas Tėvą, kaip tik per mane”. Tą patį galima pasakyti apie Tikruosius Tėvus. Dangaus Karalystės dvasiniame pasaulyje nėra tol kol ji nesukuriama žemėje. Tik šeimos, gavę Mesijo gimtosios nuodėmės atleidimą, tik Palaimintos šeimos gali sukurti Dangaus Karalystę žemėje:
http://moonis.wordpress.com/2009/05/18/susivienijimo-baznycia-siekia-sukurti-seimos-dangaus-karalyste/
Taip pat: “Pirmiau nesukūrę Dangaus Karalystės šeimoje, mes jos nesukursime ir žemėje. Tai jūs turite būtinai žinoti.”
Rojus (laukiamasis kambarys prieš Dangaus Karalystę) – tai vieta, kur susirenka asmeninio išgelbėjimo siekiantys krikščionys, Dangaus Karalystėje gyvena šeimomis, o ne po vieną.
Jei jūs turite žmoną ir vaikų, tai suprantate, kad jie turi gimtąją nuodėmę. Po jūsų mirties jie gyvens toliau ir platins gimtąją nuodėmę per palikuonis. Mesijas duoda santuokos Palaiminimą, kurio dėka visa šeima sukuria Dangaus Karalystę čia, žemėje, o po jų mirties, ir Dangaus Karalystę dvasiniame pasaulyje. Jų vaikai jau gimsta be gimtosios nuodėmės.
Aš džiaugiuosi, kad jūs sugebate kontroliuoti iš kitų žmonių ateinančias mintis. Tai neeilinis sugebėjimas. Jūs tikrai dvasinis mediumas.
Kas susiję su Ieva ir Adomu, tai aš visu 100 procentų negaliu teigti, kad Jų nebuvo, pagal mane buvo sukurta žmonių bendruomenė, nors …..berašydamas gavau patvirtinimą iš Dieviškų fragmentų, kad tiesą rašau, o buvau pats suabejojęs savimi.
Kas Jėzaus fizinis tėvas tikrai nežinau, nes Jis to neįvedė į savo programas, aš žinau tą , ką Jis norėjo, kad aš žinočiau po 2000 metų, Jis labai mažai įvedė į programą apie save informacijos ( prisimenu, jo matomą žemės vaizdą, kelis kankinimo epizodus, moterį kažkokią dalyvaujančią kankinimuose ir morališkai Jį palaikančią, bei pačias jo mintis, kad norėtų grįžti po 2000 metų žmoguje…..netgi Jis laiką užprogramavo, kelių metų sulaukęs aš viską sužinosiu apie tai, ką dabar rašau. Jis pats parinko mano šiuolaikinius tėvus man, šalį, ir netgi pats akių spalvą parinko, kad atitiktų žemišką spalvą žolės ir medžių. Aš labai puikiai prisimenu jo pomirtinę būklę, netgi jo bendravimą su kažkuo, kai vyko antras pasaulinis karas, jo didžiulį norą grįžti į žemę, kad nugalėtų ” šėtoną” ir įkurtų rojų žemėje ) …..Kitų informacijų aš nežinau apie Jėzų, ar jis darė stebuklus Dievo pagalba ar ne tikrai to nežinau……Kas liečia, jo gimimą be nuodėmės, mano nuomone Jis gimė, kaip visi žmonės gimsta, tačiau gyvendamas žemėje ištobulino sielą, o gal čia pačio kūrėjo triukas toks buvo su Juo, nes pasaulio kūrėjas irgi nori rojaus žemėje, o ne karų… man tie dalykai nėra žinomi, ta reali tikrovė, tik žinau, kad, aš kai gimiau, dar nemokėdamas kalbėti , traukė mane priešinga kryptimi visi jausmai, nei kitų žmonių…., mane traukė į gėrį, o ne į nuodėmes.
Aisti … tikrasis rojus yra visai kitoks, nei žmonės supranta ir išsivaizduoja Jį. Nereikalinga tą daryti, ką daro Jūsų bažnyčia, tik būtina žmogui pačią sielą tobulinti, tas yra Būtina žmonėms, o nuiminėti žmogui gimtąją nuodėmę, tai yra religinis triukas daugiau nieko aš tame neįžvelgiu.
Kiek suprantu Adomas ir Ieva yra religinis terminas , kuris atitinka dvasinę tikrovę pirmų žmonių, ……tad aš nesakau, kad “Adomo ir Ievos” nebuvo, o paminėjau todėl, kad tikrovėje tokių dviejų žmonių nebuvo, o buvo sukurta bendruomenė……žmogus iš nieko neišsivystė , o buvo sukurtas žmogumi būti.
“Aš džiaugiuosi, kad jūs sugebate kontroliuoti iš kitų žmonių ateinančias mintis. Tai neeilinis sugebėjimas. Jūs tikrai dvasinis mediumas.”
Aisti…. šioje vietoje, apie kurią rašiau yra labai sudėtingos situacijos. Egzistuoja Dievo fragmentai kiekvienai žemėje gyvybei, tuo pačiu egzistuoja žmogaus siela ( kaip su gyvūnėliais gaunasi neminėsiu to dabar ). VISA ŽMOGAUS INFORMACIJA ( ATMINTIS ) RANDASI ŽMOGAUS SIELOJE IR TO ŽMOGAUS FRAGMENTE, O NE SMEGENYSE . Smegenys tik atrenka reikiamas informacijas ir valdo patį žmogų. Aš esu žmogus kuris gaunu informacijas ne iš pačių žmonių sielų ar Jų smegenų kuriamų dažnių, o iš Dievo to žmogaus fragmento, nes pirmiausiai žmogus suteikia informacijas savo fragmentui. Gyvenime būna skirtingų situacijų; Būna, kad tiesei žmogus, per fragmentą perduoda man dažniu informacijas ir būna, kad žmogus įrašo į atmintį situaciją, kuri persiduoda, kitu laiko momentu, man pagalvojus apie tą žmogų ar panašiai. Šiaip žmonių gyvenimus valdo Dievo fragmentai, kurie vadovaujasi pačių žmonių sielomis ir žmogaus mastymu. Fragmentai bendrauja ne žemiška kalba…yra dvasinė kalba iš kurios gimsta žemiški žodžiai. Aš truputį esu stebėjęs fragmentų labai sudėtingus Jų darbo epizodus, kai buvau pasaulyje, kuris randasi anapus. Man fragmentai pasakė , koks filmas bus rodomas už 2 dienų ir kodėl, taip ir įvyko, kaip jie sakė.
Kas liečia pačių žmonių sielas , tai man teko jausti vieno gyvo ir vieno mirusio žmogaus sielas….. iš sielos galima viską pasakyti apie žmogų, ( tai nežemiškas jausmas, kurio aprašyti neįmanoma žemiškais žodžiais ).
Tai tiek trumpai Aisti apie Dievo sistemą ir Jo ryšį su žmogumi….
Apie tai kaip Dievas pasirenka žmogų rašoma DP šešto skyriaus 3 skirsnyje: http://moonis.wordpress.com/2008/03/09/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-6-skyrius/
“Pagal kokias savybes Dievas išsirenka žmogų? Visų pirma centrinės figūros savybės yra prigimtinės. Toliau, net ir išrinktoji centrinė figūra turi būti kilusi iš giminės, garsėjančios gerais darbais. Ji turi išsiskirti tarp šios iškilios giminystės linijos palikuonių tam tikromis išskirtinėmis būdo savybėmis, kurios išryškėja dar ankstyvoje vaikystėje. Galiausiai, iš asmenų, įgijusių šias savybes tarpo, Dievas išsirenka tą individą, kuris gyvena tuo metu ir toje vietoje, kurie geriausiai atitinka Jo poreikius.”
Pagal šitas savybes Dievas pasirinko ir Jėzų Mesijo misijai, bet tokie pat reikalavimai buvo taikomi ir jums, ir man, nes mus Dievas irgi pasirinko ir pašaukė. Tačiau kiekvienas iš mūsų turime skirtingą misijos sritį, bet su tuo pačiu tikslu – pastatyti Dangaus Karalystę.
Ar jūs esate vienas šitame kelyje? Tikrai ne, tuo keliu ėjo visi šventieji, pranašai ir teisuoliai, nes žmonijos istorijos tikslas yra atkurti Dievo idealą, Dangaus Karalystę žemėje. Kas gali visus mus suvienyti mūsų pastangose? Tik Kristus Antrojo Atėjimo metu.
Apie tai rašoma antroje DP dalies 1 skyriaus 3 skirsnyje “Atkūrimo apvaizdos istorija ir Aš” (http://moonis.wordpress.com/2008/03/07/dieviskojo-principo-isdestymas-ii-dalis-1-skyrius/):
“Kiekvienas individas yra atkūrimo apvaizdos istorijos vaisius. Todėl žmogus, turintis įvykdyti istorijos tikslą yra niekas kitas, o aš pats. Aš turiu pakelti istorijos kryžių ir jį nešdamas atlikti savo priedermę. Tuo tikslu aš privalau vykdyti per visą savo gyvenimą (horizontaliai), dėdamas visas pastangas, atlygio sąlygas, susikaupusias per ilgą atkūrimo apvaizdos vyksmą (vertikaliai). Tik taip aš galiu jaustis išdidžiu epochos vaisiumi, esybe, kurios aistringai trokšta Dievas, vykdantis savo apvaizdą. Kitaip tariant, aš privalau atkurti per atlygį savo gyvenimo metu visas praeities pranašų bei šventųjų neįvykdytas misijas, kurie kadaise buvo pašaukti nešti atkūrimo kryžiaus. Priešingu atveju aš negaliu tapti žmogumi, įvykdžiusiu atkūrimo apvaizdos tikslą. Kad tapčiau tokiu istoriniu nugalėtoju aš privalau aiškiai suvokti Dievo Širdį, Jo darbą su praeities pranašais bei šventaisiais, pradinį tikslą, kuriam Dievas juos pašaukė, ir apvaizdos vykdymo misijų, kurias Jis jiems patikėjo, detales.
Tačiau joks puolęs žmogus negali tapti tokiu istoriniu nugalėtoju vien savo pastangomis. Todėl mes turėsime viską suvokti per Kristų jo Antrojo Atėjimo metu, kuomet jis apsireikš ir įvykdys atkūrimo apvaizdą. Be to, juo įtikėdami, tapdami su juo vieniu ir dalyvaudami jo darbuose, mes drauge horizontaliai įvykdysime vertikalias atlygio sąlygas atkūrimo apvaizdos istorijos metu.
Keliu, kuriuo ėjo visi praeities šventieji, siekdami Dievo apvaizdos Valios įvykdymo, turėsime eiti ir mes. Šį kelią mes turėsime nueiti iki galo ir netgi pasiekti sritis, į kurias jie nebuvo įžengę. Todėl puolę žmonės niekada negalės surasti kelio, vedančio į gyvenimą, jei detaliai nesupras atkūrimo apvaizdos. Štai kur glūdi priežastis, skatinanti mus kruopščiai studijuoti Atkūrimo Principą.”
Mes privalome suprasti kaip Dievas veikė per Adomą, Abelį, Nojų, Abraomą, Izaoką, Jokūbą, Mozę ir Jėzų. Visų jų pasiekimai ir klaidos yra aprašomi antroje DP dalyje. Ką jūs žinote apie jų gyvenimus (iškyrus Jėzų, nes jau truputį rašėte)?
Tikrasis Tėvas sako: “Jūs esate tokie, kokie esate, nes nežinote apie dvasinį pasaulį. Jeigu jūsų protėviai neturėtų nieko bendra su nuopuoliu, jūs žinotumėte viską apie dvasinį pasaulį! (263-78, 1994.8.21)” Ką jūs žinote apie žmonių nuopuolį, blogio šaknį?
Tiesa, pilnai sutinku, kad žmonės buvo sukurti Dievo ir iš nieko neišsivystė. Mūsų kūrėjas mus sukūrė Pats.
Tikrasis Tėvas kalba apie informaciją, saugoma dvasiniame pasaulyje: “Dvasiniame pasaulyje yra kompiuteriai, kurie gali parodyti ekrane visus žmogaus žemiško gyvenimo įrašus. Ateis laikas, kai bus galima akimirksniu parodyti žmogaus gyvenimo istoriją su visomis smulkmenomis. Taip pragaro plitimo amžius pamažu užleidžia vietą dangaus pradžios žemėje amžiui. (266-296, 1990.6.28)”
Skamba panašiai, ką rašėte savo paskutiniame įraše.
Tikrasis Tėvas rašo apie tai kad Jėzaus tėvas buvo pirmas Izraelio šventikas Zacharijas, kuris buvo ir Jono Krikštytojo tėvas. Nors gimę iš skirtingų motinų, Jėzus ir Jonas turėjo tą patį tėvą:
“Kaip jūs manote, kokios bus Paskutinės dienos? Žmonės nusigyvens iki to, kad turės lytinius santykius net su savo šeimos nariais! Kraujomaiša įgaus bauginantį mastą! Tai vyks tiek tarp šeimos narių, tiek tarp giminaičių. Kodėl taip bus? Kas buvo Jėzaus tėvas? Zacharijas. Krikščionybė teigia, kad Jėzus buvo pradėtas iš Šventosios Dvasios, tačiau tai yra nepakankamas supratimas. Jūs žinote, kas yra neapvaisinta kiaušialąstė? Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad kiaušinis, pavyzdžiui, vištos kiaušinis, nebuvo apvaisintas sperma. Puolę žmonės panašūs į neapvaisintus kiaušinius. Jie neturi nieko bendra su Dievu! Todėl jie neturi amžino gyvenimo. (274-256, 1995.11.3)”
Kokia Mesijo misija?
“Kokia yra Tikrųjų Tėvų misija? Ištaisyti puolusią kraujo liniją, šėtoniško pasaulio šaknį, atkurti netikrą gyvenimą į tikrą gyvenimą ir ištiesinti netikrą meilės kelią. Biblijoje sakoma: „Nes, kas nori išgelbėti savo gyvybę, tas ją praras, o kas praras savo gyvybę dėl manęs, tas ją atras“. Kodėl kilo toks paradoksas? Nes šėtoniškas pasaulis turi žūti. (169-37, 1987.10.4)”
Aš apie tai rašau viename įraše pavadinimu “Krikštas ir Palaiminimas”: http://moonis.wordpress.com/2009/01/15/krikstas-ir-palaiminimas/
Tiesa, jūs rašote, kad “nuiminėti žmogui gimtąją nuodėmę, tai yra religinis triukas daugiau nieko aš tame neįžvelgiu.” Tačiau tai reiškia kraujo linijos pakeitimą iš šėtono giminės į Dievo giminę. Ar mes neturime dėti pastangų, kad pakeisti kraujo liniją? Netiesa, nes Tikrasis Tėvas sako: “Galbūt Mesijas ir keičia mūsų kraujo liniją, tačiau pats žmogus turi dėti pastangas, kad iš tikrųjų ją pakeistų. Nepasiekę tokio etalono, mes negalėsime būti išgelbėti. Tai nelengva pasiekti! Turite atsidurti tarp gyvenimo ir mirties. Kraujo liniją galima pakeisti tik perėjus keturiasdešimties dienų pasninką arba esant prie mirties slenksčio ir spjaudant krauju. (35-160, 1970.10.13)”
Tiesa, kur patenka žmogus po mirties nusprendžia jis pats:
“Tai, ar žmogaus dvasia jam mirus pakyla į dangų, ar nusirita pragaran, sprendžia ne Dievas. Tai nusprendžia pati dvasia. Žmonės yra sukurti taip, kad pasiekę tobulumą, jie įkvepia ir Dievo meilės pilnatvę. Žmonių, nusidėjusių žemiškojo gyvenimo metu, dvasios yra luošos, todėl jos negali įkvėpti Dievo meilės pilnatvės. Buvimas šalia Dievo, kuris yra tikrasis meilės centras, joms yra skausmingas. Puolusios dvasios savanoriškai pasirenka pragarą savo buveine, nes jo nepasiekia Dievo meilė.” (citata iš DP pirmo skyriaus 6.3.2).
Pragaras – tai vieta, kurios nepasiekia Dievo meilė. Jį sukūrė žmonės, o ne Dievas.
Kiek žinau dvasiniame pasaulyje yra Dievas, angelai (geri ir blogi) ir žmonių dvasios. O kas tie Dievo fragmentai?
Labas Aisti, …..Tikrame dvasiniame pasaulyje , tame kur tikrovėje egzistuoja tokio dalyko , kaip angelai (geri ir , blogi) iš viso nėra, tai tik žmonių sukurtos istorijos tėra. Dievo fragmentai, tai lygūs visapusiškai su Dievu kūrėju, pačiu branduoliu, TAI YRA PATS DIEVAS….. ( paimkime tokį pavyzdį , kad turime vandens vandenyną ir iš jo pripilame stiklines vandens, tų vandens stiklinių yra milijardų milijardai, o vandenynas dėl to nesumažėja, turi tokį pat kiekį vandens ). Paprasčiau paaiškinus tai Dievo begalybėje tam tikrų ląstelių Dievas išskiria savarankiškas ląsteles , kurios protavimu ir suvokimu lygios pačiam Dievui BRANDUOLIUI , Jų gali būti milijardų milijardai, kurios bendrauja dvasine Dieviška kalba tarpusavyje ir su pačiu branduoliu iš kurio jos atsirado. DIEVO FRAGMENTAI , PAĖMUS SU DIEVO PAČIO ŠERDIMI YRA PATS DIEVAS TĖVAS, VADINAMAS PASAULIO KŪRĖJU……FRAGMENTAI IR SUDARO VADINAMĄ DIEVO KOMPIUTERĮ, KURIE PRALENKIA ŽEMIŠKUS KOMPIUTERIUS NEIŠSIVAIZDUOJU NET KIEK KARTŲ. Fragmentai turi atmintis, panašiai, kaip žemiški elektroniniai kompiuteriai. Aš asmeniškai atsirenku iš fragmentų žmonijai nežinomus dalykus, nes vos gimęs aš turėjau jau tas atmintis , kurias rašiau, o kas mane , kaip žmogų patį liečia, ta informacija randasi mano sieloje, kurią aš pats ir ištobulinau, per gėrį ir meilę…… informacija nusinešama bus su siela į kitą pasaulį man mirus.
TODĖL PATS PAGRINDAS YRA ŽMONĖMS TOBULINTI SIELAS , NES NUO TO PRIKLAUSO JŲ PAČIŲ NE TIK ŽEMIŠKAS GYVENIMAS, BET IR AMŽINYBĖ PRIKLAUSO, NORS REINKARNACIJA YRA ĮMANOMA SIELOMS. TAI PAGRINDAS , KURIO SIEKIA PATS DIEVAS IŠ ŽMONIŲ.
Atsiprašau, kad esu priverstas nesutikti, bet per paskutinius penkiolika metų esu sutikęs mažiausiai šimtą žmonių, kurie matė angelus.
O dėl reinkarnacijos, tai tokios “reinkarnacijos”, kurios metu gimsta “naujas” kūnas žemėje su “sena” dvasia, kuri jau yra gyvenusi žemėje iš viso nėra. Kiekvienas iš mūsų turime vieną ir vienintelį gyvenimą žemėje fiziniame pasaulyje. Gimęs naujai kūdikis su kūnu ir dvasia, kurie dar niekada neegzistavo ir kurie gyvena tik vieną kartą žemėje.
Gerb. Vidmantai, gal aš ir nuobodokas su savo citatomis, bet nepatingėkite perskaityti mano nuorodas iš DP:
2.1. Angelai, jų misijos ir santykiai su žmonėmis (http://moonis.wordpress.com/2008/03/13/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-2-skyrius/)
2.4. Reinkarnacijos teorija pagal grįžtamojo prisikėlimo principą (http://moonis.wordpress.com/2008/03/10/dieviskojo-principo-isdestymas-i-dalis-5-skyrius/)
Aš prašau jūsų paskaitykite tryliktą knygą: http://moonis.wordpress.com/2008/07/14/trylikta-knyga-pirma-dalis/
Mes, Susivienijimo bažnyčios nariai (kviečiu ir jus), kuriame Dievo šalį žemėje:
“Liūdna būti tautos, kuri neturi suvereniteto, piliečiu. Jėzus buvo dėl to labai susikrimtęs. Jis sakė žmonėms, kad šie nesirūpintų, ką valgys, ką gers ar kuo vilkės, nes šiais dalykais nuolat rūpinasi pagonys. Jis pasakė: „Jūsų Dangiškasis Tėvas juk žino, kad viso to jums reikia. Pirmiausia ieškokite Dievo karalystės ir Jo teisingumo, o visa tai bus jums pridėta“. Ką Jėzus pirmiausia sakė išgelbėti – savo sūnų ar tautą? Tautą, kurios ieško Dievas. (34-337, 1970.9.20)
Jėzus laukia rojuje. Rojus yra laukiamasis kambarys į Dangų. Jėzus neįkūrė Dievui tautos aukščiausios valdžios, kuri galėtų tiesiogiai bendrauti su dangumi ir žeme. Todėl jis neturėjo pagrindo, kuriuo remdamasis galėtų atsistoti prieš Dievą. Prašau supraskite, kad būtent dėl šios priežasties Jėzus negalėjo atsistoti priešais Dangaus sostą. Be to, jūs negalite eiti į dangų vieni. Iš pradžių dangus buvo sukurtas, kad Adomas ir Ieva, jei jie nebūtų puolę, gyventų jame kartu kaip šeima su savo sūnumis ir dukterimis. Jei eisite ten ne kaip šeima, tuomet negalėsite įeiti. (56-201, 1972.5.14)”
Tai didžiulis rūpestis, kurį mes ketiname išspręsti iki 2012 metų. Iki to laiko turi būti atkurta šalis, idealiai – Pietų Korėja. Susivienijimo bažnyčia praėjusiuose rinkimuose iškėlė savo kandidatus visose 400 rinkiminių apylinkių, tačiau patyrė fiasko. Mes turime nugalėti rinkimuose, kurie įvyks po dviejų metų. Tai labai svarbu. Apie tai ir kalba Jėzus, kuris norėjo, kad Izraelis pasektų juo. Dabar ši šalis – Pietų Korėja. Nugalėjus rinkimuose, mes pasieksime Šiaurės ir Pietų Korėjos susivienijimo ir tai taps Dangaus Karalystės žemėje realia pradžia.
Man su šeima po to reikės tik įsigyti šios šalies pasus.
Ilgiau pagalvojus supratau, kad jūs nežinote blogio priežasties, todėl jums neįmanoma pasiekti rezultatų, kurie atvestų į Dangaus Karalystę. Rekomenduoju studijuoti Dievišką Principą su malda, jis jums logiškai paaiškins Dievo idealą, blogio šaknį, kaip Dievas veikė žmonijos istorijoje ir jūs galėsite aiškai suprasti kur jūs stovite ir neapsigausite vertindami savo patyrimus dvasiniame pasaulyje.
Atsiprašau, kad gal kartais esu per daug tiesmukas, nes pagal charakterį nemėgstu “vynioti į vatą”, o sakau ką galvoju.